Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Педагогічні умови формування виконавської компетентності студентів віолончелістів та скрипалів у процесі музично-комунікативної діяльності

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Ши Юе
dc.date.accessioned 2025-03-17T12:25:51Z
dc.date.available 2025-03-17T12:25:51Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Ши Юе. Педагогічні умови формування виконавської компетентності студентів віолончелістів та скрипалів у процесі музично-комунікативної діяльності : дис. ... докт. філос. : 01 Освіта/Педагогіка за спеціальністю 014 Середня освіта (Музичне мистецтво) / Ши Юе ; наук. керівник Гуральник Наталія Павлівна ; М-во освіти і науки України ; УДУ імені Михайла Драгоманова. – Київ, 2024. – 263 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/47757
dc.description.abstract У дисертації розроблено, теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено ефективність представлених педагогічних умов формування виконавської компетентності студентів віолончелістів та скрипалів у процесі музично-комунікативної діяльності. Предметом особливої уваги дослідження стало обґрунтування педагогічних умов як системно-педагогічного явища, ефективність упровадження яких забезпечувалася спеціально розробленою низкою методів, що сприяли успішному формуванню виконавської компетентності студентів віолончелістів та скрипалів. Серед визначених педагогічних умов статус інтегральних формотворчих факторів було надано музично-комунікативній діяльності студентів та аналізу й застосуванню методичних принципів корифеїв віолончельної та скрипкової шкіл у становленні виконавської компетентності їх продовжувачів, наступних поколінь музикантів, віолончелістів та скрипалів та функціональних умов: 1) створення ситуацій музично-комунікативної єдності учасників освітньо-виконавського процесу та 2) спонукання до самоусвідомлення досягнення акме-професійної компетентності. uk
dc.description.abstract The dissertation developed, theoretically substantiated and experimentally verified the effectiveness of the presented pedagogical conditions for the formation of performance competence of cello and violin students in the process of musical-communicative activity. The subject of special attention of the research was the substantiation of pedagogical conditions as a systemic pedagogical phenomenon, the effectiveness of its implementation was ensured by a specially developed series of methods that contributed to the successful formation of the performance competence of cello and violin students. Among the identified pedagogical conditions, the status of integral formative factors was given to the students’ musical-communicative activity and the analysis and application of methodological principles of luminaries of cello and violin schools in the formation of the performance competence of their successors, the next generations of musicians, cellists and violinists, and functional conditions: 1) creating situations of musical-communicative unity of the participants of the educational-performance process and 2) encouragement to self-awareness of achieving acme-professional competence. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject студенти uk
dc.subject віолончелісти uk
dc.subject скрипалі uk
dc.subject виконавська компетентність uk
dc.subject концертно-виконавська діяльність uk
dc.subject музично-комунікативна діяльність uk
dc.subject етно-культурні уявлення uk
dc.subject професійна музична освіта uk
dc.subject фахова підготовка uk
dc.subject педагогічні умови uk
dc.subject принципи uk
dc.subject майбутні вчителі музичного мистецтва uk
dc.subject міжнародні конкурси uk
dc.subject students uk
dc.subject cellists uk
dc.subject violinists uk
dc.subject performance competence uk
dc.subject concert-performance activity uk
dc.subject musical-communicative activity uk
dc.subject ethno-cultural representations uk
dc.subject professional music education uk
dc.subject professional training uk
dc.subject pedagogical conditions uk
dc.subject principles uk
dc.subject future teachers of musical art uk
dc.subject international competitions uk
dc.title Педагогічні умови формування виконавської компетентності студентів віолончелістів та скрипалів у процесі музично-комунікативної діяльності uk
dc.title.alternative Pedagogical conditions for the formation of performance competence of cello and violin students in the process of musical-communicative activity uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 378.016:780.61]:78.071-047.22(043.3)


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics