ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Сембрат, С. В.![]() |
|
dc.contributor.author | Погребний, В. В.![]() |
|
dc.contributor.author | Кривенко, Ю. О.![]() |
|
dc.contributor.author | Кривенко, Р. О.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2025-03-10T09:37:21Z | |
dc.date.available | 2025-03-10T09:37:21Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.citation | Технологія оцінювання навчальних досягнень учнів старшої школи на уроках фізичної культури в процесі занять спортивними іграми / С. В. Сембрат, В. В. Погребний, Ю. О. Кривенко, Р. О. Кривенко // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наукових праць / За ред. О. В. Тимошенка. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2025. – Вип. 2 (187). – С. 167-171. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/47705 | |
dc.description.abstract | Представлено технологію оцінювання успішності навчальних досягнень учнів старшої школи під час вивчення спортивних ігор на уроці фізичної культури з урахуванням стану здоров’я, вікових, статевих, морфофункціональних і психічних особливостей розвитку їх організму. Виявлено, що існує багато підходів до удосконалення системи контролю та оцінювання успішності учнів на уроках фізичної культури. Обґрунтована потреба в цілісній розробці цієї проблеми й обґрунтуванні системи контролю та оцінки знань, умінь та навичок учнів, яка б відповідала сучасним вимогам організації освітнього процесу. Показано, що найбільші можливості для здійснення контролюючих та оцінювальних функцій досягаються при використанні сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, середовища програмування, комп’ютерного тестування, діагностики, вимірювання, хронометрування, кореляційного й регресійного аналізів. За допомогою цих методів забезпечується попередній, поточний і підсумковий контроль навчальних досягнень учнів, побудований з урахуванням результатів вихідних обстежень здатний не тільки аналізувати поточні рухові можливості, а й прогнозувати рухову обдарованість тих, хто займається. Визначено організаційно-методичні умови здійснення оцінювання навчальних досягнень учнів старшої школи під час занять спортивними іграми, реалізація яких дасть можливість об’єктивно здійснювати оцінку навчальних досягнень та вносити корективи під час формування спеціальних рухових дій школярів у процесі занять спортивними іграми. | uk |
dc.description.abstract | The technology of assessing the academic achievements of high school students during the study of sports games in a physical education lesson is presented, taking into account the state of health, age, gender, morphofunctional and mental characteristics of the development of their body. It is revealed that there are many approaches to improving the system of monitoring and assessing the success of students in physical education lessons. The need for a holistic development of this problem and substantiation of a system of monitoring and assessing students' knowledge, skills and abilities, which would meet the modern requirements of organizing the educational process, is justified. It is shown that the greatest opportunities for implementing monitoring and evaluation functions are achieved when using modern information and communication technologies, programming environments, computer testing, diagnostics, measurement, timing, correlation and regression analyses. These methods provide preliminary, current and final monitoring of students' academic achievements, built taking into account the results of baseline examinations, capable not only of analyzing current motor capabilities, but also of predicting the motor talent of those involved. Organizational and methodological conditions for assessing the academic achievements of high school students during sports games have been determined, the implementation of which will make it possible to objectively assess academic achievements and make adjustments during the formation of special motor actions of schoolchildren during sports games. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.publisher | Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова | uk |
dc.subject | спортивні ігри | uk |
dc.subject | контроль | uk |
dc.subject | оцінювання | uk |
dc.subject | навчальні досягнення | uk |
dc.subject | школярі | uk |
dc.subject | інфокомунікаційні технології | uk |
dc.subject | sports games | uk |
dc.subject | control | uk |
dc.subject | evaluation | uk |
dc.subject | academic achievements | uk |
dc.subject | high school students | uk |
dc.subject | infocommunication technologies | uk |
dc.title | Технологія оцінювання навчальних досягнень учнів старшої школи на уроках фізичної культури в процесі занять спортивними іграми | uk |
dc.title.alternative | Technology of assessing the academic achievements of high school students in physical education lessons during sports games | uk |
dc.type | Article | uk |
dc.identifier.doi | https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series15.2025.02(187).32 |