Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методи проблемного навчання освітнього компоненту «Біохімія та біохімічні основи фізичного виховання» для студентів галузі знань «Фізична культура і спорт»

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Омельчук, Олена Володимирівна
dc.contributor.author Білик, Жанна Іванівна
dc.contributor.author Ігнатенкo, Сергій Анатолійович
dc.date.accessioned 2025-03-10T09:27:26Z
dc.date.available 2025-03-10T09:27:26Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation Омельчук, О. В. Методи проблемного навчання освітнього компоненту «Біохімія та біохімічні основи фізичного виховання» для студентів галузі знань «Фізична культура і спорт» / О. В. Омельчук, Ж. Білик, С. Ігнатенкo // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наукових праць / За ред. О. В. Тимошенка. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2025. – Вип. 2 (187). – С. 146-149. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/47700
dc.description.abstract Стаття присвячена розгляду методів проблемного навчання в контексті вивчення освітнього компоненту «Біохімія та біохімічні основи фізичного виховання» здобувачами галузі знань: Фізична культура і спорт. Проаналізовано теоретичні основи проблемного навчання, його значення у формуванні критичного мислення студентів та розвитку їх професійних компетентностей. Наведено приклади застосування методів проблемного навчання в навчальному процесі для досягнення глибшого розуміння біохімічних процесів, що відбуваються в організмі людини під час фізичних навантажень. Доведено, що використання проблемного навчання кейс-технологій з інтеграцією інноваційних технологій дає можливість здобувачам освіти не лише засвоїти теоретичний матеріал, а й застосовувати його на практиці. Віртуальні лабораторії, цифрові симуляції та мобільні додатки дозволяють створювати інтерактивне освітнє середовище, яке стимулює аналітичне мислення та навички прийняття рішень. Методи проблемного навчання є ефективним інструментом для вивчення складних біохімічних концепцій здобувачами освіти галузі знань фізична культура і спорт. Вони дозволяють не лише забезпечити глибоке розуміння теоретичних аспектів біохімії, але й сприяють розвитку критичного мислення, здатності до самостійної роботи і вирішення практичних завдань. Впровадження таких методів в освітній процес підвищує якість підготовки фахівців, здатних ефективно застосовувати отримані знання в професійній діяльності. uk
dc.description.abstract The formation of qualified specialists in the field of physical culture and sports involves not only the development of physical qualities, but also a deep understanding of the biochemical processes underlying the physiological reactions of the body during training and sports activities. The main goal of the educational component is to develop a system of theoretical knowledge about the chemical structure of the human body, the metabolism of the most important substances and their role in ensuring muscle activity; biochemical basis of the processes of contraction and energy supply of muscle activity, patterns of sports training, processes of fatigue, recovery, adaptation; familiarization with the basic biochemical methods of control in the practice of sports activity and interpretation of biochemical research data; formation of integral competence, general competence. The article is devoted to the consideration of problem-based learning methods in the context of studying biochemistry and biochemical bases of physical education by students majoring in physical culture and sports. The theoretical foundations of problem-based learning, its importance in the formation of critical thinking of students and the development of their professional competencies are analyzed. Examples of the application of problem-based learning methods in the educational process to achieve a deeper understanding of the biochemical processes occurring in the human body during physical activity are given. It has been proven that the use of problem-based learning with the integration of innovative technologies enables students not only to learn theoretical material but also to apply it in practice. Virtual laboratories, digital simulations, and mobile applications allow creating an interactive learning environment that stimulates analytical thinking and decision-making skills. Problem-based learning methods are an effective tool for teaching complex biochemical concepts to students of physical education and sports. They allow not only to provide a deep understanding of the theoretical aspects of biochemistry, but also contribute to the development of critical thinking, the ability to work independently and solve practical problems. The introduction of such methods into the educational process improves the quality of training of specialists who are able to effectively apply the acquired knowledge in their professional activities. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject проблемне навчання uk
dc.subject біохімія uk
dc.subject біохімічні основи фізичного виховання uk
dc.subject фізична культура uk
dc.subject спорт uk
dc.subject критичне мислення uk
dc.subject problem-based learning uk
dc.subject biochemistry uk
dc.subject biochemical bases of physical education uk
dc.subject physical culture uk
dc.subject sport uk
dc.subject critical thinking uk
dc.title Методи проблемного навчання освітнього компоненту «Біохімія та біохімічні основи фізичного виховання» для студентів галузі знань «Фізична культура і спорт» uk
dc.title.alternative Methods of problem-based learning of the educational component “Biochemistry and biochemical bases of physical education” for students of the field of knowledge “Physical culture and Sports” uk
dc.type Article uk
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series15.2025.02(187).27


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу