Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Сутнісні характеристики організації системи особистісного розвитку викладачів-початківців ВВНЗ у реаліях сьогодення

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Замрозевич-Шадріна, С. Р.
dc.contributor.author Бугрій, С. В.
dc.contributor.author Гіренко, С. П.
dc.contributor.author Титович, А. О.
dc.contributor.author Торяник, Д. О.
dc.contributor.author Самсонова, Г. С.
dc.date.accessioned 2025-03-10T08:48:39Z
dc.date.available 2025-03-10T08:48:39Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation Сутнісні характеристики організації системи особистісного розвитку викладачів-початківців ВВНЗ у реаліях сьогодення / С. Р. Замрозевич-Шадріна, С. В. Бугрій, С. П. Гіренко, А. О. Титович, Д. О. Торяник, Г. С. Самсонова // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наукових праць / За ред. О. В. Тимошенка. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2025. – Вип. 2 (187). – С. 86-93. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/47687
dc.description.abstract У статті розглядається проблема формування готовності початкуючих викладачів (офіцерів) вищих військових навчальних закладів, які викладають дисципліни блоку «бойової підготовки», до професійної діяльності. Автори акцентують увагу на важливості використання засобів спеціальної фізичної підготовки як складової професійного становлення військових викладачів. Метою дослідження є визначення сутності та структури готовності початкуючих викладачів до виконання педагогічних і навчально-тренувальних завдань у рамках бойової підготовки. У статті розкриваються теоретичні аспекти поняття «готовність особистості до професійної діяльності» та його складові: мотиваційна, когнітивна, практична, психологічна та фізична готовність. Методологічною основою дослідження є системний підхід, що дозволяє розглядати готовність як цілісну багатокомпонентну систему, яка залежить від специфіки бойової підготовки та умов навчання у вищих військових навчальних закладах. У результаті дослідження обґрунтовано важливість інтеграції спеціальної фізичної підготовки у систему професійного розвитку викладачів-початківців. Отримані результати можуть бути використані для вдосконалення програм професійної підготовки початкуючих викладачів вищих військових навчальних закладів, а також для розробки практичних рекомендацій щодо ефективної організації бойової підготовки майбутніх офіцерів. uk
dc.description.abstract The professional development of novice teachers of Higher Military Educational Institutions in today's realities is an important practical task. In today's world, the success of the Education System depends on the preparation of teachers to work in dynamic (extremal) environments. The article considers the problem of forming the readiness of novice teachers (Officers) of Higher Military Educational Institutions who teach disciplines of the «Combat Training» block for professional activity. The authors emphasize the importance of using Special Physical Training as a component of the Professional Development of Military Instructors. The Purpose of the study is to determine the nature and structure of the readiness of novice teachers to perform Pedagogical and Educational and Training tasks within the framework of Combat Training. The article reveals the Theoretical aspects of the Concept of «Personal Readiness for Professional Activity» and its components: motivational, cognitive, practical, psychological and physical readiness. The Methodological Basis of the study is a systemic approach, which allows us to consider readiness as a holistic multi-component System that depends on the Specifics of Combat Training and Training conditions in Higher Military Educational Institutions. As a Result of Theoretical Research, the importance of integrating Special Physical Training into the Professional Development System of novice teachers has been substantiated. The Results obtained can be used to improve Professional Training Programs for beginning teachers of Higher Military Educational Institutions, as well as to develop practical recommendations for the effective organization of Combat Training for Future Officers (Servicemen). uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject бойова підготовка uk
dc.subject викладачі uk
dc.subject готовність uk
dc.subject засоби uk
dc.subject особистісний розвиток uk
dc.subject офіцери uk
dc.subject професійна діяльність uk
dc.subject спеціальна фізична підготовка uk
dc.subject структура uk
dc.subject сутність uk
dc.subject Combat Training uk
dc.subject University teachers uk
dc.subject readiness uk
dc.subject means uk
dc.subject Personal Development uk
dc.subject Officers uk
dc.subject Professional Activity uk
dc.subject Special Physical Training uk
dc.subject structure uk
dc.subject essence uk
dc.title Сутнісні характеристики організації системи особистісного розвитку викладачів-початківців ВВНЗ у реаліях сьогодення uk
dc.title.alternative Essential Characteristics of the Organization of the Personal development System for novice teachers of Higher Military Educational Institutions in today's realities uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 355.233.2:796:356.13(043.3)
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series15.2025.02(187).16


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics