Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Васильєва, А. О.
dc.contributor.author Латишев, М. В.
dc.contributor.author Квасниця, І. М.
dc.contributor.author Хіміч, В. Л.
dc.contributor.author Тіптюк, Ю. С.
dc.date.accessioned 2025-03-10T08:35:10Z
dc.date.available 2025-03-10T08:35:10Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation Мотивація дітей до занять акробатикою / А. О. Васильєва, М. В. Латишев, І. М. Квасниця, В. Л. Хіміч, Ю. С. Тіптюк // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наукових праць / За ред. О. В. Тимошенка. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2025. – Вип. 2 (187). – С. 54-58. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/47681
dc.description.abstract Мотивація дітей молодшого шкільного віку до занять акробатикою є важливим аспектом, що впливає на їхнє здоров’я, соціалізацію та гармонійний розвиток. Мета дослідження – дослідити вплив внутрішніх та зовнішніх мотиваційних показників на кількість відвідувань занять акробатикою серед дітей молодшого шкільного віку. Для вивчення мотиваційної сфери дітей молодшого шкільного віку було використано анкету, яку заповнювали 14 учнів. Оцінювання мотиваційних показників дітей до занять акробатикою показало, що найбільші бали отримали пункти «Мені цікаво тренуватися та дізнаватися нове» (2,9 бала) і «Мені подобається досягати нових цілей» (2,9 бала). Найнижчий результат продемонстрував пункт «Мені буде соромно, якщо я покину» (1,0 бал). Аналіз кореляції виявив, що внутрішні мотиватори, такі як інтерес до спорту (коефіцієнт 0,52), позитивно впливають на регулярність відвідувань. Натомість мотиви, пов'язані із самодисципліною, мали негативний вплив (-0,52). Дослідження показало, що внутрішні мотиваційні показники, такі як інтерес до спорту та задоволення від досягнення результатів, є ключовими факторами регулярного відвідування занять акробатикою дітьми молодшого шкільного віку. uk
dc.description.abstract The motivation of children of primary school age to engage in acrobatics is an important aspect that affects their health, socialization and harmonious development. Studying the internal and external factors that determine children's desire to participate in sports allows improving the training process and contributing to the formation of a healthy lifestyle. The aim of the study to investigate the influence of internal and external motivators on the number of visits to acrobatics classes among children of primary school age. To study the motivational sphere of children of primary school age, a questionnaire developed on the basis of previous studies was used, which was filled out by 14 students under the supervision of trainers. Evaluation of children's motivational indicators for acrobatics classes showed that the items "I am interested in training and learning new things" (2,9 points) and "I like to achieve new goals" (2,9 points) received the highest scores. The lowest result was shown by the item "I will be ashamed if I leave" (1,0 points). Correlation analysis revealed that intrinsic motivators, such as interest in sports (coefficient 0,52), had a positive effect on regularity of attendance. Instead, motives related to self-discipline had a negative effect (-0,52). The study showed that intrinsic motivators, such as interest in sports and satisfaction from achieving results, are key factors in regular attendance of acrobatics classes by primary school children. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject акробатика uk
dc.subject тренування uk
dc.subject мотивація uk
dc.subject дитячий спорт uk
dc.subject режим uk
dc.subject фізична активність uk
dc.subject acrobatics uk
dc.subject training uk
dc.subject motivation uk
dc.subject children's sports uk
dc.subject regime uk
dc.subject physical activity uk
dc.title Мотивація дітей до занять акробатикою uk
dc.title.alternative Motivation of children to training in acrobatics uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 373.3.016:796.4
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series15.2025.02(187).10


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу