Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Доцільність використання інтерактивних методів у процесі навчання інформатики

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кривонос, О. М.
dc.contributor.author Мінгальова, Ю. І.
dc.contributor.author Кривонос, М. П.
dc.contributor.author Дєдух, Т. А.
dc.date.accessioned 2025-02-27T20:33:04Z
dc.date.available 2025-02-27T20:33:04Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Доцільність використання інтерактивних методів у процесі навчання інформатики / О. М. Кривонос, Ю. І. Мінгальова, М. П. Кривонос, Т. А. Дєдух // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / М-во освіти і науки України, Укр. держ. ун-т імені Михайла Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2024. – Вип. 101. – С. 29-33. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/47636
dc.description.abstract З кожним роком система освіти надає все більше можливостей для того, щоб для кожного учня побудувати свою власну траєкторію навчання. Сучасні учні, виростаючи в світі інтернету та технологічних інновацій, часто очікують більш інтерактивних та захоплюючих методів навчання. Інтерактивне навчання – це метод навчання, який передбачає активну участь учнів у процесі навчання. Учні не лише отримують інформацію, але й обговорюють її, аналізують, вирішують проблеми, виконують практичні завдання. У статті визначається доцільність та ефективність застосування інтерактивних методів навчання у педагогічній діяльності під час навчання інформатики. Розглянуто традиційні методи навчання інформатики. Однак вони можуть бути обмеженими в плані залучення учнів до активної участі та практичних завдань, що може призвести до невідповідності потребам сучасного навчання інформатики, де акцент зроблений на практичному застосуванні знань та інтерактивному навчанні. Досліджено поняття та класифікацію інтерактивних методів навчання. Вони дозволяють залучити учнів до активного процесу навчання, зробити його більш цікавим та захоплюючим. Вони можуть допомогти учням краще зрозуміти матеріал, розвинути навички критичного мислення та вирішення проблем, а також сформувати навички командної роботи. Визначено найпопулярніші методи інтерактивного навчання це: мозковий штурм, дискусія, робота в групах, рольова гра, аналіз історій і ситуацій, дебати. Використання інтерактивних технологій у навчанні не самоціль, а засіб для досягнення певних цілей. Інтерактивні технології лише інструмент. Вони не можуть замінити досвідченого вчителя, який може правильно використовувати ці технології для досягнення найкращих результатів навчання. Однак використання інтерактивних методів не завжди є ефективним. Встановлено, якщо вони не відповідають цілям навчання або не враховують індивідуальні особливості учнів, то можуть призвести до протилежних результатів. uk
dc.description.abstract Every year, the education system provides more and more opportunities for each student to build their own learning tra-jectory. Modern students, growing up in the world of the Internet and technological innovations, often expect more interactive and engaging learning methods. Interactive learning is a teaching method that involves active participation of students in the learning process. Students not only receive information, but also discuss it, analyze it, solve problems, and perform practical tasks. The article determines the feasibility and effectiveness of using interactive teaching methods in pedagogical activities in teaching computer science. It considers traditional methods of teaching computer science. However, they can be limited in terms of engaging students in active participation and practical tasks, which can lead to a mismatch with the needs of modern computer science education, which emphasizes practical application of knowledge and interactive learning. The article considers the concept and classification of interactive teaching methods. They allow you to engage students in an active learning process, make it more interesting and exciting. They can help students to better understand the material, develop critical thinking and problem-solving skills, and build teamwork skills. The most popular methods of interactive learning are brainstorming, discussion, group work, role-playing, analysis of stories and situations, and debate. The use of interac-tive technologies in education is not an end in itself, but a means to achieve certain goals. Interactive technologies are just a tool. They are no substitute for an experienced teacher who can use these technologies properly to achieve the best learning outcomes. However, the use of interactive methods is not always effective. It has been established that if they do not meet the learning objectives or do not take into account the individual characteristics of students, they can lead to the opposite results. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» uk
dc.subject заклади загальної середньої освіти uk
dc.subject інтерактивні методи навчання uk
dc.subject інформатика uk
dc.subject здобувачі освіти uk
dc.subject педагогічна діяльність uk
dc.subject general secondary education institutions uk
dc.subject interactive teaching methods uk
dc.subject computer science uk
dc.subject students uk
dc.subject pedagogical activity uk
dc.title Доцільність використання інтерактивних методів у процесі навчання інформатики uk
dc.title.alternative Expediency of using interactive methods in the process of teaching computer science uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 37.091.33:004:373.5
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series5.2024.101.06


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу