Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Психолого-педагогічний супровід молодших школярів із порушеннями емоційно-вольової сфери в закладі освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шевченко, Ю. В.
dc.date.accessioned 2025-02-21T09:52:46Z
dc.date.available 2025-02-21T09:52:46Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Шевченко, Ю. В. Психолого-педагогічний супровід молодших школярів із порушеннями емоційно-вольової сфери в закладі освіти / Ю .В. Шевченко // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Укр. держ. ун-т імені Михайла Драгоманова. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024. – Вип. 46. – С. 140-146. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/47615
dc.description.abstract У даній статті досліджується питання особливостей психолого-педагогічного супроводу дітей молодшого шкільного віку, які мають порушення емоційно-вольової сфери та організація навчання таких дітей у закладі освіти. Молодший шкільний вік є важливим етапом для розвитку та становлення дитини як особистості, для подальшого адаптивного входження в соціальне життя. Мета даної статті полягає в тому, щоб проаналізувати проблему психолого-педагогічного супроводу молодших школярів із порушеннями емоційно-вольової сфери в закладі освіти. Автор зазначає що, молодші школярі мають навчитися та вміти адаптуватися до навчального середовища, долати труднощі, бути відкритими і доброзичливими, а отже мати сформовані соціальні компетентності та ефективно керувати власними негативними емоційними реакціями на події їхнього життя. Для цього необхідно, щоб дитина мала позитивну самооцінку і позитивне уявлення про себе, власну гідність та володіла навичками встановлення власних меж, що в подальшому слугуватиме позитивній «Я-концепції» у більш старшому віці. uk
dc.description.abstract This article examines the issue of the peculiarities of psychological and pedagogical support for children of primary school age who have disorders of the emotional and volitional sphere and the organization of education of such children in an educational institution. Early school age is an important stage for the development and formation of a child as an individual. for further adaptive entry into social life. The purpose of this article is to analyze the problem of psychological and pedagogical support of younger schoolchildren with disorders of the emotional and volitional sphere in an educational institution. The author notes that younger schoolchildren must learn and be able to adapt to the educational environment, overcome difficulties, be open and friendly, and therefore have formed social competences and effectively manage their own negative emotional reactions to events in their lives. For this, it is necessary for the child to have positive self-esteem and a positive image of himself, his own dignity and possess the skills of setting his own limits, which will later serve a positive «self-concept» at an older age. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject психологічний супровід uk
dc.subject молодші школярі uk
dc.subject емоційно-вольові порушення uk
dc.subject заклад освіти uk
dc.subject psychological support uk
dc.subject younger schoolchildren uk
dc.subject emotional and volitional disorders uk
dc.subject educational institution uk
dc.title Психолого-педагогічний супровід молодших школярів із порушеннями емоційно-вольової сфери в закладі освіти uk
dc.title.alternative Psychological and pedagogical support of younger school students with emotional and vocational disorders in the educational institute uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 378:37.09.12,012,3-053:35
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series19.2024.46.21


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу