Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Врахування зорових порушень у підлітків з інтелектуальними вадами в процесі їх соціалізації

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Синьова, Є. П.
dc.contributor.author Риков, С. О.
dc.contributor.author Опанасенко, Ю. П.
dc.date.accessioned 2025-02-21T09:45:54Z
dc.date.available 2025-02-21T09:45:54Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Синьова, Є. П. Врахування зорових порушень у підлітків з інтелектуальними вадами в процесі їх соціалізації / Є. П. Синьова, С. О. Риков, Ю. П. Опанасенко // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Укр. держ. ун-т імені Михайла Драгоманова. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024. – Вип. 46. – С. 122-128. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/47613
dc.description.abstract Стаття присвячена питанням наявності у дітей з ментальними проблемами супутніх порушень, повʼязаних з вадами зору, та опосередковано, їх впливу на пізнавальну діяльність та соціалізацію. Зроблено аналіз літературних джерел щодо особливостей розвитку дітей зі складними порушеннями, зокрема, різних форм олігофренії та офтальмопатології. Проаналізовано результати дослідження щодо наявності серед контингенту дітей з інтелектуальними вадами, таких, хто має складні порушення, а саме, зниження зору (при різних зорових вадах), які необхідно враховувати корекційним педагогам в забезпеченні соціалізації дітей. Визначено розповсюдженість виникнення у дітей з інтелектуальними порушеннями зорових вад. Розглянуті питання особливостей соціалізації дітей названої категорії. uk
dc.description.abstract The article is devoted to the issue of the presence of concomitant disorders associated with visual impairment in children with mental problems, and indirectly, their impact on cognitive activity and socialization. An analysis of literary sources was made regarding the development features of children with complex pathology — various forms of oligophrenia and ophthalmopatholo. The results of the study were analyzed regarding the presence among the contingent of children with intellectual disabilities, those who have complex disorders, namely, reduced vision (with various visual impairments), which must be taken into account by correctional teachers in ensuring the socialization of children/The prevalence of visual defects in children with intellectual disabilities has been determined. Considered issues of socialization of children of the named category. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject соціалізація uk
dc.subject діти з ментальними (інтелектуальними) порушеннями uk
dc.subject форми олігофренії uk
dc.subject порушення зору uk
dc.subject міопія uk
dc.subject гіперметропія uk
dc.subject косоокість uk
dc.subject амбліопія uk
dc.subject socialization uk
dc.subject children with mental disorders uk
dc.subject forms of oligophrenia uk
dc.subject visual impairment uk
dc.subject adaptation uk
dc.subject myopia uk
dc.subject hyperopia uk
dc.subject strabismus uk
dc.subject amblyopia uk
dc.title Врахування зорових порушень у підлітків з інтелектуальними вадами в процесі їх соціалізації uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 376-056.313-056.262:316.614-053.6
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series19.2024.46.19


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics