ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Михайленко, В. В.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2025-02-21T08:47:40Z | |
dc.date.available | 2025-02-21T08:47:40Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Михайленко, В. В. Психолінгвістичні основи формування знань про звуко-складову структуру слова в учнів початкових класів з інтелектуальними порушеннями / В. В. Михайленко // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Укр. держ. ун-т імені Михайла Драгоманова. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024. – Вип. 46. – С. 85-90. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/47607 | |
dc.description.abstract | У статті розглянуто основні засади формування знань про звуко-складову структуру слова в учнів початкових класів з інтелектуальними порушеннями. Проаналізовано теоретичний та практичний матеріал щодо особливостей формування звуко-складової структури слова, виокремлено поняття «звукова структура», «складова структура», а також описано диференціацію цих понять. Висвітлено особливості сприйняття учнями з інтелектуальними порушеннями звукової структури в розрізі «звук» та «склад». | uk |
dc.description.abstract | The article deals with the basic principles of forming knowledge about the sound-syllabic structure of a word in primary school students with intellectual disabilities. The theoretical and practical material on the peculiarities of the formation of the sound-syllabic structure of a word is analyzed, the concepts of “sound structure” and “syllabic structure” are distinguished, and the differentiation of these concepts is described. The peculiarities of the perception of sound structure by students with intellectual disabilities in the context of “sound” and “syllable” are highlighted. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.publisher | Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова | uk |
dc.subject | психолінгвістика | uk |
dc.subject | звук | uk |
dc.subject | склад | uk |
dc.subject | алофема | uk |
dc.subject | учні початкових класів з інтелектуальними порушеннями | uk |
dc.subject | psycholinguistics | uk |
dc.subject | sound | uk |
dc.subject | syllable | uk |
dc.subject | allopheme | uk |
dc.subject | primary school students with intellectual disabilities | uk |
dc.title | Психолінгвістичні основи формування знань про звуко-складову структуру слова в учнів початкових класів з інтелектуальними порушеннями | uk |
dc.title.alternative | Psycholinguistic bases of forming knowledge about the sound-syllable structure of the word in primary school students with intellectual disabilities | uk |
dc.type | Article | uk |
dc.identifier.udc | 373.3.015.311:81’342]:376-056.313 | |
dc.identifier.doi | https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series19.2024.46.13 |