Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Психолінгвістичні основи формування знань про звуко-складову структуру слова в учнів початкових класів з інтелектуальними порушеннями

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Михайленко, В. В.
dc.date.accessioned 2025-02-21T08:47:40Z
dc.date.available 2025-02-21T08:47:40Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Михайленко, В. В. Психолінгвістичні основи формування знань про звуко-складову структуру слова в учнів початкових класів з інтелектуальними порушеннями / В. В. Михайленко // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Укр. держ. ун-т імені Михайла Драгоманова. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024. – Вип. 46. – С. 85-90. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/47607
dc.description.abstract У статті розглянуто основні засади формування знань про звуко-складову структуру слова в учнів початкових класів з інтелектуальними порушеннями. Проаналізовано теоретичний та практичний матеріал щодо особливостей формування звуко-складової структури слова, виокремлено поняття «звукова структура», «складова структура», а також описано диференціацію цих понять. Висвітлено особливості сприйняття учнями з інтелектуальними порушеннями звукової структури в розрізі «звук» та «склад». uk
dc.description.abstract The article deals with the basic principles of forming knowledge about the sound-syllabic structure of a word in primary school students with intellectual disabilities. The theoretical and practical material on the peculiarities of the formation of the sound-syllabic structure of a word is analyzed, the concepts of “sound structure” and “syllabic structure” are distinguished, and the differentiation of these concepts is described. The peculiarities of the perception of sound structure by students with intellectual disabilities in the context of “sound” and “syllable” are highlighted. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject психолінгвістика uk
dc.subject звук uk
dc.subject склад uk
dc.subject алофема uk
dc.subject учні початкових класів з інтелектуальними порушеннями uk
dc.subject psycholinguistics uk
dc.subject sound uk
dc.subject syllable uk
dc.subject allopheme uk
dc.subject primary school students with intellectual disabilities uk
dc.title Психолінгвістичні основи формування знань про звуко-складову структуру слова в учнів початкових класів з інтелектуальними порушеннями uk
dc.title.alternative Psycholinguistic bases of forming knowledge about the sound-syllable structure of the word in primary school students with intellectual disabilities uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 373.3.015.311:81’342]:376-056.313
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series19.2024.46.13


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу