ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Матющенко, Ірина Миколаївна![]() |
|
dc.date.accessioned | 2025-02-21T08:45:05Z | |
dc.date.available | 2025-02-21T08:45:05Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Матющенко, І. М. До проблеми реалізації принципу свідомості у дітей з ментальними порушеннями в аспекті їх соціалізації / І. М. Матющенко // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Укр. держ. ун-т імені Михайла Драгоманова. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024. – Вип. 46. – С. 81-85. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/47606 | |
dc.description.abstract | У статті розглянуті теоретико-методологічні підходи щодо визначення проблеми соціалізації дітей з ментальними порушеннями в аспекті реалізації принципу свідомості в освіті. Зазначається, що окреслена категорія дітей потребує особливого підходу та уваги, що в свою чергу вимагає від сучасної системи освіти створення сприятливих психолого-педагогічних умов. Створення сприятливих психолого-педагогічних умов для дітей з ментальними порушеннями сприятиме їх соціальному розвитку та адаптації до життя у суспільстві та матиме велике значення для підвищення їхнього життєвого рівня та самовизначення. Проаналізовано загальну та спеціальну психолого-педагогічну літературу щодо розуміння сутності принципу свідомості та соціалізації, зокрема, розглянуто види, механізми та її вплив на успішний перебіг адаптованості дітей з ментальними порушеннями в новій соціальній групі однолітків. | uk |
dc.description.abstract | The article considers theoretical and methodological approaches to defining the problem of socialization of children with mental disorders in the aspect of implementing the principle of consciousness in education. It is noted that the outlined category of children needs a special approach and attention, which in turn requires the modern education system to create favorable psychological and pedagogical conditions. Creation of favorable psychological and pedagogical conditions for children with mental disorders will contribute to their social development and adaptation to life in society and will be of great importance for raising their standard of living and self-determination. The general and special psychological and pedagogical literature on understanding the essence of the principle of consciousness and socialization was analyzed, in particular, the types, mechanisms and its influence on the successful course of adaptation of children with mental disorders in a new social group of peers were considered. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.publisher | Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова | uk |
dc.subject | принцип свідомості | uk |
dc.subject | соціалізація | uk |
dc.subject | адаптація | uk |
dc.subject | діти з ментальними порушеннями | uk |
dc.subject | principle of consciousness | uk |
dc.subject | socialization | uk |
dc.subject | adaptation | uk |
dc.subject | children with mental disorders | uk |
dc.title | До проблеми реалізації принципу свідомості у дітей з ментальними порушеннями в аспекті їх соціалізації | uk |
dc.type | Article | uk |
dc.identifier.udc | 376:37.02:159.97 | |
dc.identifier.doi | https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series19.2024.46.12 |