Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

До проблеми реалізації принципу свідомості у дітей з ментальними порушеннями в аспекті їх соціалізації

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Матющенко, Ірина Миколаївна
dc.date.accessioned 2025-02-21T08:45:05Z
dc.date.available 2025-02-21T08:45:05Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Матющенко, І. М. До проблеми реалізації принципу свідомості у дітей з ментальними порушеннями в аспекті їх соціалізації / І. М. Матющенко // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Укр. держ. ун-т імені Михайла Драгоманова. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024. – Вип. 46. – С. 81-85. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/47606
dc.description.abstract У статті розглянуті теоретико-методологічні підходи щодо визначення проблеми соціалізації дітей з ментальними порушеннями в аспекті реалізації принципу свідомості в освіті. Зазначається, що окреслена категорія дітей потребує особливого підходу та уваги, що в свою чергу вимагає від сучасної системи освіти створення сприятливих психолого-педагогічних умов. Створення сприятливих психолого-педагогічних умов для дітей з ментальними порушеннями сприятиме їх соціальному розвитку та адаптації до життя у суспільстві та матиме велике значення для підвищення їхнього життєвого рівня та самовизначення. Проаналізовано загальну та спеціальну психолого-педагогічну літературу щодо розуміння сутності принципу свідомості та соціалізації, зокрема, розглянуто види, механізми та її вплив на успішний перебіг адаптованості дітей з ментальними порушеннями в новій соціальній групі однолітків. uk
dc.description.abstract The article considers theoretical and methodological approaches to defining the problem of socialization of children with mental disorders in the aspect of implementing the principle of consciousness in education. It is noted that the outlined category of children needs a special approach and attention, which in turn requires the modern education system to create favorable psychological and pedagogical conditions. Creation of favorable psychological and pedagogical conditions for children with mental disorders will contribute to their social development and adaptation to life in society and will be of great importance for raising their standard of living and self-determination. The general and special psychological and pedagogical literature on understanding the essence of the principle of consciousness and socialization was analyzed, in particular, the types, mechanisms and its influence on the successful course of adaptation of children with mental disorders in a new social group of peers were considered. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject принцип свідомості uk
dc.subject соціалізація uk
dc.subject адаптація uk
dc.subject діти з ментальними порушеннями uk
dc.subject principle of consciousness uk
dc.subject socialization uk
dc.subject adaptation uk
dc.subject children with mental disorders uk
dc.title До проблеми реалізації принципу свідомості у дітей з ментальними порушеннями в аспекті їх соціалізації uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 376:37.02:159.97
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series19.2024.46.12


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу