ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Жданова, О.Л.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2014-03-05T13:16:09Z | |
dc.date.available | 2014-03-05T13:16:09Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | Жданова О.Л. Впровадження наукових ідей М.М. Бахтіна у шкільній освіті США / О.Л. Жданова // Єдність навчання і наукових досліджень – головний принцип університету : збірник наукових праць звітно-наукової конференції викладачів університету за 2012 рік, 9-10 лютого 2013 року / укл. Г. І. Волинка, О. В. Уваркіна, О. П. Ємельянова. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – С. 46-47 | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4733 | |
dc.description.abstract | Стаття представляє огляд досліджень проведених в США, які доводять ефективність застосування наукових ідей М.М. Бахтіна в шкільній освіті. Наукові теорії М.М. Бахтіна розглядаються як основа діалогічної педагогіки. | ru_RU |
dc.description.abstract | The article presents a review of the studies conducted by American researches that show how Bakhtin’s theories can be applied to school education. A Bakhtinian view of language can be the basis for the creation of a dialogic pedagogy, which can help teachers and students navigate the complexities of teaching and learning. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | ідей М.М. Бахтіна | ru_RU |
dc.subject | шкільна освіта | ru_RU |
dc.subject | діалогічна педагогіка | ru_RU |
dc.subject | Bakhtin’s theories | ru_RU |
dc.subject | school education | ru_RU |
dc.subject | dialogic pedagogy | ru_RU |
dc.subject.classification | 373.5.001.85:94(73)(092) | ru_RU |
dc.title | Впровадження наукових ідей М.М. Бахтіна у шкільній освіті США | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |