Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Клименко, Жанна Валентинівна
dc.date.accessioned 2025-01-27T07:32:20Z
dc.date.available 2025-01-27T07:32:20Z
dc.date.issued 2022-12
dc.identifier.citation Клименко, Ж. В. Як запобігти ретравматизації школярів, викладаючи літературу? / Ж. В. Клименко // Тенденції і перспективи вивчення літератури у середній і вищій школах : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (15 грудня 2022 року). - Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2022. - С. 11-18. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/47304
dc.description.abstract У статті представлено методичні рекомендації щодо запобігання ретравматизації школярів у ході викладання літератури. Наведено список травмачутливих тем, запропоновано види навчальної діяльності, спрямовані на залучення книготерапевтичного потенціалу художньої літератури, зокрема антифобіальних практик. Надано поради стосовно інтерпретації художніх творів крізь оптику війни, коригування роботи з емоційним інтелектом учнів. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher ТНПУ ім. В. Гнатюка uk
dc.subject ретравматизація uk
dc.subject викладання літератури в школі uk
dc.subject травмачутливий текст uk
dc.subject антифобіальний потенціал художньої літератури uk
dc.subject книготерапевтичний ефект uk
dc.subject учні uk
dc.title Як запобігти ретравматизації школярів, викладаючи літературу? uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу