Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Класифікація «екзергеймів» як інноваційного засобу стимулювання рухової активності дітей, підлітків та молоді: основні види та характеристика

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Шинкарук, О. А.
dc.contributor.author Андрєєв, А. І.
dc.contributor.author Анікєєв, Д. М.
dc.contributor.author Хрипко, І. В.
dc.date.accessioned 2025-01-21T12:52:56Z
dc.date.available 2025-01-21T12:52:56Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Класифікація «екзергеймів» як інноваційного засобу стимулювання рухової активності дітей, підлітків та молоді: основні види та характеристика / О. А. Шинкарук, А. І. Андрєєв, Д. М. Анікєєв, І. В. Хрипко // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наукових праць / За ред. О. В. Тимошенка. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024. – Вип. 12 (185). – С. 196-201. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/47293
dc.description.abstract Дослідження присвячено пошуку та обґрунтуванню підходів до стимулювання рухової активності дітей, підлітків та молоді на основі використання інноваційних засобів. Мета дослідження – проаналізувати та класифікувати основні види екзергеймів, визначивши їхні особливості, можливості застосування та потенціал для стимулювання рухової активності. У дослідженні були використані такі наукові методи: аналіз та узагальнення науково-методичної літератури для визначення сучасного стану дослідження екзергеймів та їхнього впливу на рухову активність; контент-аналіз – для систематизації та класифікації екзергеймів за різними критеріями (жанр, рівень рухової активності, цільова аудиторія, технологічна основа тощо); порівняльний аналіз – для оцінки відмінностей між різними типами екзергеймів та визначення їхніх переваг і недоліків; класифікаційний метод –для побудови структурованої системи класифікації екзергеймів за основними параметрами; системний підхід – для виявлення взаємозв’язків між характеристиками екзергеймів. Екзергейми є ефективним інструментом стимулювання рухової активності, що поєднує елементи фізичних вправ із інтерактивними технологіями, забезпечуючи високий рівень мотивації та залученості користувачів. На основі здійсненого аналізу було запропоновано класифікацію екзергеймів за такими критеріями: рівень рухової активності; цільова аудиторія; технологічна платформа (консольні ігри, мобільні додатки, віртуальна реальність); мета використання (розважальна, навчальна, реабілітаційна, оздоровча). Екзергейми мають потенціал для застосування в різних сферах, включаючи освіту, реабілітацію, оздоровлення та профілактику гіподинамії, особливо серед молоді та людей із низьким рівнем рухової активності. uk
dc.description.abstract The study is focused on the search and substantiation of approaches to stimulating physical activity in children, adolescents, and youth through the use of innovative means. The aim of the study was to analyze and classify the main types of exergames, identify their features, possibilities of use, and potential for stimulating physical activity. The following methods were used in the study: analysis and generalization of scientific and methodological literature to elucidate the current state of research on exergames and their impact on physical activity; content analysis, to systematize and classify exergames according to various criteria (genre, level of physical activity, target audience, technological basis, etc.); comparative analysis, to assess the differences between various types of exergames and identify their advantages and disadvantages; classification method, to build a structured system for classifying exergames according to the main parameters; system approach, to identify relationships among the characteristics of exergames. Exergames are an effective tool for stimulating physical activity that combines elements of physical exercise with interactive technologies, providing a high level of motivation and user engagement. Based on the analysis, the author proposes a classification of exergames according to the following criteria: level of physical activity; target audience; technology platform (console games, mobile applications, virtual reality); purpose of use (entertainment, training, rehabilitation, health). Exergames have the potential to be used in various fields including education, rehabilitation, health improvement, and prevention of physical inactivity, especially among young people and people with low levels of physical activity. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject рухова активність uk
dc.subject класифікація uk
dc.subject «екзергеймінг» uk
dc.subject діти uk
dc.subject підлітки uk
dc.subject молодь uk
dc.subject physical activity uk
dc.subject classification uk
dc.subject exergaming uk
dc.subject children uk
dc.subject adolescents uk
dc.subject youth uk
dc.title Класифікація «екзергеймів» як інноваційного засобу стимулювання рухової активності дітей, підлітків та молоді: основні види та характеристика uk
dc.title.alternative Classification of exergames as an innovative means of stimulating physical activity in children, adolescents, and youth: main types and characteristics uk
dc.type Article uk
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series15.2024.12(185).41


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics