Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Середа, Н. В.
dc.contributor.author Аносова, О. С.
dc.date.accessioned 2025-01-21T10:23:09Z
dc.date.available 2025-01-21T10:23:09Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Середа, Н. В. Маркетинговий аналіз діяльності фітнес-клубів / Н. В. Середа, О. С. Аносова // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наукових праць / За ред. О. В. Тимошенка. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024. – Вип. 12 (185). – С. 175-179. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/47289
dc.description.abstract У статті наведено результати проведеного маркетингового аналізу діяльності фітнес-клубів у сучасних кризових умовах. Розкривається ступінь впливу чинників зовнішнього та внутрішнього середовища фітнес-клубів. Надано детальну характеристику проведеного PEST-аналізу, який зазначає, що адміністрація фітнес-клубів у своїй професійні діяльності орієнтуються на стан ментального та фізіологічного здоров’я населення, а вже потім фінансування (67 балів), вдосконалення нормативно-правової бази (63 бали). Розкривається процес проведення такого методу маркетингового аналізу, як SWOT-аналіз. Процес такого аналізу охоплює такі етапи: ідентифікація сильних і слабких сторін; визначення шансів і загроз та відображення їх з точки зору сильних та слабких сторін; пошук можливості функціонувати на межі відповідальних характеристик фітнес-клубів. Розкрито зміст побудованої матриці SWOT-аналізу подальшої діяльності фітнес-клубів. uk
dc.description.abstract The article presents the results of a marketing analysis of the activity of fitness clubs in modern crisis conditions. The degree of influence of factors of the external and internal environment of fitness clubs is revealed. A detailed description of the conducted PEST-analysis is provided, which notes that the administration of fitness clubs in their professional activities focus on the state of mental and physiological health of the population, and only then financing (67 points), improvement of the regulatory and legal framework (63 points). The process of conducting such a method of marketing analysis as SWOT-analysis is revealed. The process of such an analysis includes the following stages: identification of strengths and weaknesses; identifying opportunities and threats and reflecting them in terms of strengths and weaknesses; search for an opportunity to function on the border of responsible characteristics of fitness clubs. The content of the constructed matrix of SWOT-analysis of further activities of fitness clubs is revealed. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject фітнес-клуб uk
dc.subject маркетинг uk
dc.subject аналіз uk
dc.subject кризові умови uk
dc.subject fitness club uk
dc.subject marketing uk
dc.subject analysis uk
dc.subject crisis conditions uk
dc.title Маркетинговий аналіз діяльності фітнес-клубів uk
dc.title.alternative Marketing analysis of the activities of fitness clubs uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 796.062.061.237
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series15.2024.12(185).37


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу