Матеріал статті спрямовано на висвітлення місця і ролі олімпійської освіти в системі національної освіти та окресленні шляхів її використання в освітньому процесі учнівської та студентської молоді. Розглядаючи олімпійську освіту, як педагогічний процес, що базується на ціннісному потенціалі олімпійського руху та пов'язаний із соціальними процесами, що відбуваються у суспільстві; базуючись на переконанні, що олімпійська освіта сприяє гуманітарному розвитку учасників освітнього процесу, в рамках дослідження нами виділено та систематизовано програми та проєкти, що реалізуються для школярів та студентів України, як в межах закладів освіти, так і у позанавчальний час.
The article is aimed at highlighting the place and role of Olympic education in the national education system and outlining the ways of its use in the educational process of schoolchildren and students. Considering Olympic education as a pedagogical process based on the value potential of the Olympic Movement and related to social processes in society; based on the belief that Olympic education contributes to the humanitarian development of participants in the educational process, the study identifies and systematises programmes and projects implemented for schoolchildren and students in Ukraine, both within educational institutions and in extracurricular time.