ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бондар, А. А. | |
dc.contributor.author | Головкіна, В. В. | |
dc.contributor.author | Колос, О. А. | |
dc.contributor.author | Дусь, С. В. | |
dc.date.accessioned | 2025-01-17T13:01:24Z | |
dc.date.available | 2025-01-17T13:01:24Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Вплив фізичних навантажень на психоемоційний стан студентів у ЗВО / А. А. Бондар, В. В. Головкіна, О. А. Колос, С. В. Дусь // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наукових праць / За ред. О. В. Тимошенка. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024. – Вип. 12 (185). – С. 64-67. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/47263 | |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано сучасні підходи до визначення впливу фізичних навантажень на психоемоційний стан студентської молоді у воєнний час у ЗВО. Завдяки використаних нами методів дослідження, таких як: метод мета-аналізу, методики для визначення психоемоційного стану, анкетування, методи математичної статистики. У дослідженнях взяли участь 60 студентів чоловічої статті віком 17-18 років І курсу, які навчаються на денній формі навчання. Нами були отримані данні та проведений порівняльний аналіз психоемоційного стану досліджуваних який дозволив визначити, що студенти які відносились до контрольної групи мають кращі показники: стресостійкості різняться на низькому (КГ-18%, ЕГ-7%) та високому (КГ-6%, ЕГ-13%) рівні, тривожності мають відмінність у низькому рівні у контрольній групі показники на 7 % більші ніж у експериментальній, отриманні данні рівня загального психологічного благополуччя різняться на високому рівні у контрольні групі цей показник на 11% вищий ніж у експериментальній. Судячи з отриманих даних можна зробити висновки, що студенти контрольної групи які частіше займаються фізичними навантаженнями мають більш стійкий психоемоційного стан. | uk |
dc.description.abstract | The article analyzes modern approaches to determining the impact of physical activity on the psycho-emotional state of student youth in wartime. Thanks to the research methods we used, such as: the meta-analysis method, methods for determining the psycho-emotional state, questionnaires, methods of mathematical statistics. We obtained and analyzed data on various psychological states of students. 60 male students aged 17-18 years of the first year, who study full-time, participated in the research. They were divided into control and experimental groups of 30 people each. We conducted a comparative analysis of the psycho-emotional state of the subjects, which allowed us to determine that students who belonged to the control group have better indicators: stress resistance differs at a low (CG-18%, EG-7%) and high (CG-6%, EG-13%) level, anxiety has a difference at a low level in the control group, the indicators are 7% higher than in the experimental one, the obtained data on the level of general psychological well-being differ at a high level in the control group, this indicator is 11% higher than in the experimental one. Judging by the data obtained, it can be concluded that students in the control group who are more often involved in physical activity have a more stable psycho-emotional state. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.publisher | Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова | uk |
dc.subject | фізичне навантаження | uk |
dc.subject | психоемоційний стан | uk |
dc.subject | студенти | uk |
dc.subject | physical activity | uk |
dc.subject | psycho-emotional state | uk |
dc.subject | students | uk |
dc.title | Вплив фізичних навантажень на психоемоційний стан студентів у ЗВО | uk |
dc.title.alternative | Influence of physical students on the psycho-еmotional state of students in higher education institutions | uk |
dc.type | Article | uk |
dc.identifier.udc | 796.322.088 | |
dc.identifier.doi | https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series15.2024.12(185).11 |