ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Богуславський, В. В. | |
dc.contributor.author | Бачинська, Н. В. | |
dc.contributor.author | Петрушин, Д. В. | |
dc.date.accessioned | 2025-01-17T12:50:59Z | |
dc.date.available | 2025-01-17T12:50:59Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Богуславський, В. В. Психолого-педагогічні характеристики майбутнього співробітника сектору безпеки та оборони в екстремальних умовах: наукове осмислення / В. В. Богуславський, Н. В. Бачинська, Д. В. Петрушин // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наукових праць / За ред. О. В. Тимошенка. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024. – Вип. 12 (185). – С. 59-64. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/47262 | |
dc.description.abstract | Стаття присвячена науковому осмисленню психолого-педагогічних характеристик майбутніх співробітників сектору безпеки та оборони, які працюватимуть в екстремальних умовах; визначенню ключових компетенцій, особистісних якостей та навчальних потреб, які забезпечать ефективну діяльність у стресових ситуаціях. Як відомо, психолого-педагогічні характеристики майбутніх співробітників сектору безпеки та оборони відіграють ключову роль у формуванні їхньої ефективності, адже саме від психоемоційного стану, здатності до швидкого прийняття рішень тощо залежить успішність виконання їхніх обов'язків. У роботі викладено фактори, що вказують на необхідність у всебічному дослідженні психолого-педагогічних характеристик, що забезпечать професійну ефективність співробітників сектору безпеки та оборони в екстремальних умовах. Наукове осмислення психолого-педагогічних характеристик майбутнього співробітника сектору безпеки та оборони дає зрозуміти, які якості та навички є критично важливими для ефективного виконання його обов'язків. Високий рівень стресостійкості, аналітичних здібностей, комунікабельності та інших характеристик сприяє успішній діяльності в цій важливій сфері, забезпечуючи не тільки ефективність роботи, але й безпеку суспільства в цілому. Дослідження підтвердило, що психолого-педагогічні характеристики, такі як стресостійкість, емоційний інтелект, комунікативні навички та здатність до адаптації, є критично важливими для ефективної діяльності співробітників сектору безпеки та оборони. Ці якості сприяють не лише виконанню професійних обов’язків, але й формуванню довіри в суспільстві. | uk |
dc.description.abstract | The article is dedicated to the scientific reflection on the psychological and pedagogical characteristics of future employees in the security and defense sector, who will work in extreme conditions; the identification of key competencies, personal qualities, and educational needs that will ensure effective performance in stressful situations. As is well known, the psychological and pedagogical characteristics of future employees in the security and defense sector play a crucial role in shaping their effectiveness. It is precisely their emotional state, ability to make quick decisions, and other factors that determine the success of fulfilling their duties. The paper outlines the factors indicating the need for comprehensive research into the psychological and pedagogical characteristics that will ensure the professional effectiveness of security and defense sector employees in extreme conditions. The scientific reflection on the psychological and pedagogical characteristics of future security and defense sector employees makes it clear which qualities and skills are critically important for the effective execution of their responsibilities. A high level of stress resilience, analytical abilities, communication skills, and other characteristics contribute to successful performance in this important field, ensuring not only the effectiveness of the work but also the safety of society as a whole. The research confirmed that psychological and pedagogical characteristics such as stress resilience, emotional intelligence, communication skills, and adaptability are critical for the effective performance of employees in the security and defense sector. These qualities not only contribute to fulfilling professional duties but also help build trust within society. It was established that systematic training and the development of psychological and pedagogical competencies during the preparation of future specialists can significantly enhance their readiness to deal with complex situations. This underscores the need for integrating psychological aspects into the curricula of higher educational institutions and training centers. Recommendations were developed for the introduction of specialized courses, training programs, and practical workshops focusing on the development of personal qualities and interpersonal skills. These are important for shaping a well-rounded professional profile of future employees. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.publisher | Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова | uk |
dc.subject | сектор безпеки та оборони | uk |
dc.subject | майбутні співробітники | uk |
dc.subject | екстремальні умови | uk |
dc.subject | психологічні характеристики | uk |
dc.subject | педагогічні характеристики | uk |
dc.subject | security and defense sector | uk |
dc.subject | future employees | uk |
dc.subject | extreme conditions | uk |
dc.subject | psychological characteristics | uk |
dc.subject | pedagogical characteristics | uk |
dc.title | Психолого-педагогічні характеристики майбутнього співробітника сектору безпеки та оборони в екстремальних умовах: наукове осмислення | uk |
dc.title.alternative | Psychological and Pedagogical Characteristics of Future Security and Defense Sector Employees: A Scientific Reflection | uk |
dc.type | Article | uk |
dc.identifier.udc | 378: 351 | |
dc.identifier.doi | https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series15.2024.12(185).10 |