Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Природничо-науковий коворкінг як засіб формування готовності майбутніх фахівців фізичної рекреації до безпечної поведінки в екосередовищі

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Білик, Валентина Григорівна
dc.contributor.author Омельчук, Олена Володимирівна
dc.contributor.author Мегалінська, Ганна Петрівна
dc.date.accessioned 2025-01-16T14:48:42Z
dc.date.available 2025-01-16T14:48:42Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Білик, В. Г. Природничо-науковий коворкінг як засіб формування готовності майбутніх фахівців фізичної рекреації до безпечної поведінки в екосередовищі / В. Г. Білик, О. В. Омельчук, Г. П. Мегалінська // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наукових праць / За ред. О. В. Тимошенка. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024. – Вип. 12 (185). – С. 40-46. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/47259
dc.description.abstract Автори статті порушують проблеми пошуку нових, нестандартних рішень у формуванні готовності майбутніх фахівців фізичної рекреації до безпечної поведінки в екосередовищі. Природничо-науковий коворкінг, в авторському потрактуванні, це сучасна методики навчання, що передбачає створення відкритого науково-освітнього простору, який ґрунтується на неформальній співпраці науково-дослідних установ, закладів вищої освіти, навчальних та наукових підрозділів у межах одного закладу вищої освіти, установ професійної практики, неформальній реальній та віртуальній співпраці учених природничої та екологічної галузей, з координаційним центром на кафедрі, викладачі якої здійснюють природничо-наукову та/чи екологічну підготовку майбутніх фахівців. Метою представленого дослідження є теоретичне обґрунтування та експериментальна перевірка ефективності природничо-наукового коворкінгу як засобу формування готовності майбутніх фахівців фізичної рекреації до безпечної поведінки в екосередовищі. Авторська методика навчання студентів з використанням природничо-наукового коворкінгу як засобу формування готовності майбутніх фахівців фізичної рекреації до безпечної поведінки в екосередовищі керується: положеннями авторського визначення поняття природничо-науковий коворкінг, фундаментальних теорій сучасної освіти; сучасними природничо-науковими досягненнями; має професійне спрямування; реалізується за допомогою методологічних підходів: філософського, загальнонаукового, конкретнонаукового і технологічного пізнання з дотриманням відповідних принципів та когнітивних стратегій вищого рівня. Ефективність авторської методики навчання студентів з використанням природничо-наукового коворкінгу як засобу формування готовності майбутніх фахівців фізичної рекреації до безпечної поведінки в екосередовищі підтверджена експериментально. uk
dc.description.abstract The authors of the article raise the problems of finding new, non-standard solutions in the formation of future physical recreation specialists' readiness for safe behavior in the ecological environment. Natural-science coworking, in the author's interpretation, is a modern teaching methodology that provides for the creation of an open scientific and educational space based on informal cooperation of research institutions, higher education institutions, educational and scientific units within one institution of higher education, institutions of professional practice, informal real and virtual cooperation of scientists of natural and environmental industries, with a coordination center at the department, whose teachers are responsible for the development of the scientific and educational space. The purpose of the presented research is theoretical substantiation and experimental verification of the effectiveness of natural science coworking as a means of forming the readiness of future specialists of physical recreation to safe behavior in the ecosphere. The author's methodology of teaching students using natural-science coworking as a means of forming the readiness of future specialists of physical recreation to safe behavior in the ecological environment is guided by: the provisions of the author's definition of the concept of natural-science co-working, fundamental theories of modern education, modern natural-science achievements; has a professional direction; is implemented through the methodological approaches: philosophical, general scientific, concrete-scientific and technological with appropriate principles and higher-level cognitive strategies. The effectiveness of the author's method of teaching students using natural science coworking as a means of forming the readiness of future specialists of physical recreation to safe behavior in the ecological environment is confirmed experimentally. The authors of the article note that the presented research provides the need to develop modern educational and methodological support of natural science co-working as a means of forming the readiness of future specialists of physical recreation to safe behavior in the ecological environment. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject природничо-науковий коворкінг uk
dc.subject фізична рекреація uk
dc.subject безпечна поведінка uk
dc.subject екосередовище uk
dc.subject natural science coworking uk
dc.subject physical recreation uk
dc.subject safe behavior uk
dc.subject ecological environment uk
dc.title Природничо-науковий коворкінг як засіб формування готовності майбутніх фахівців фізичної рекреації до безпечної поведінки в екосередовищі uk
dc.title.alternative Natural science coworking as a means of forming the readiness of future physical recreation specialists for safe behavior in the environment uk
dc.type Article uk
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series15.2024.12(185).07


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу