ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Арефьєв, Валерій Георгійович | |
dc.contributor.author | Попов, М. Д. | |
dc.contributor.author | Масол, Валерія Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2025-01-16T13:57:49Z | |
dc.date.available | 2025-01-16T13:57:49Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Арефьєв, В. Г. Ставлення до власного здоров'я як умова впровадження фітнес-технологій у студентів (курсантів) / В. Г. Арефьєв, М. Д. Попов, В. В. Масол // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наукових праць / За ред. О. В. Тимошенка. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024. – Вип. 12 (185). – С. 18-22. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/47255 | |
dc.description.abstract | В статті розглянуто проблему збереження та зміцнення здоров'я студентської молоді. Аналіз спеціальної літератури з проблеми показав, що одна з причин погіршення здоров'я сучасних студентів пов'язана зі зниженням мотивації до занять фізичними вправами в умовах навчання. Мета дослідження полягає в обґрунтуванні організаційно-методичних умов покращення фізичного здоров'я студентів на основі їх мотиваційних пріоритетів до фітнес-технологій. Матеріал і методи дослідження. В дослідженні взяли участь студенти першого курсу технічного вишу. Застосовано такі методи досліджень: аналіз літератури за обраною темою, анкетування, Фремінгемська методика, вибірковий статистичний метод. Висновки: лише у 28 % студентів спосіб життя сприяє зміцненню здоров'я, 57 % студентів відзначають необхідність суттєвої корекції власного способу життя, 75 % приділяють 2-3 год на тиждень розвивально-оздоровчим заняттям. Молодь обирає спортивні та рекреаційні вправи. Студентам бракує знань з методики самостійних занять фізичними вправами. Студенти мають мотиваційний потенціал для впровадження новітніх фітнес-програм. | uk |
dc.description.abstract | The article addresses the problem of preserving and improving the health in students. An analysis of the special literature on the subject revealed that one of the factors contributing to decline in the health of contemporary students is linked to a reduction in the motivation to engage in physical activity within the learning environment. The aim of this study was to substantiate the organisational and methodological prerequisites for enhancing students' physical health in accordance with their motivational preferences regarding fitness technologies. Materials and methods. The study was conducted with first-year students at a technical university. The following methods were used: analysis of the literature on the subject, a survey, the Framingham method, and the selective statistical method. Conclusions: only 28% of students adhere to a lifestyle that is conducive to health and wellbeing. A significant proportion, 57%, perceive the necessity for substantial modification to their lifestyle habits. Additionally, 75% of students dedicate 2-3 hours per week to activities that promote personal development and general health. Young generation tends to choose sports and recreational activities. The students demonstrate a lack of knowledge regarding the methodology of independent physical exercise. Students have the capacity to be motivated and to implement the latest fitness programs. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.publisher | Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова | uk |
dc.subject | студенти (курсанти) | uk |
dc.subject | фітнес-технології | uk |
dc.subject | мотиваційні пріоритети | uk |
dc.subject | fitness-technologies | uk |
dc.subject | motivational priorities | uk |
dc.subject | students (tradents) | uk |
dc.title | Ставлення до власного здоров'я як умова впровадження фітнес-технологій у студентів (курсантів) | uk |
dc.title.alternative | Attitude to own health as a prerequisite for the implementation of fitness technologies in students(tradents) | uk |
dc.type | Article | uk |
dc.identifier.doi | https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series15.2024.12(185).03 |