Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до впровадження інновацій: трансдисциплінарний підхід

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лю Чуньцзян
dc.date.accessioned 2024-12-17T12:39:59Z
dc.date.available 2024-12-17T12:39:59Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Лю Чуньцзян. Формування готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до впровадження інновацій: трансдисциплінарний підхід / Лю Чуньцзян // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць / голов. ред. кол. О. П. Щолокова. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024. – Вип. 32. – С. 91-97. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/47067
dc.description.abstract Готовність студентів факультетів мистецтв до впровадження інновацій з позиції трансдисциплінарного підходу розглядається за принципом доповнення, що дозволяє створити таку основу фахової підготовки, яка би забезпечувала формування компетентності на межі знань різних дисциплін. Трансдисциплінарний підхід розглянуто у комплексі з системно-цілісним, індивідуально-творчим та компетентнісним підходами. Реалізація трансдисциплінарного підходу в системі мистецької освіти сприяє формуванню типу мислення, характерними ознаками якого є створення із розрізнених дисциплінарних сфер єдиної площини евристичного, аксіоматичного узгодження наукового мислення у вивченні мистецьких дисциплін. uk
dc.description.abstract The article reveals the peculiarities of the readiness of students of the faculties of arts to implement innovations from the standpoint of a transdisciplinary approach, which considers various characteristics of any process according to the principle of addition. This allows for the creation of a basis for professional training that ensures the formation of the competence of future music teachers in the field of innovative solutions to borderline tasks and knowledge of various disciplines. The transdisciplinary approach is considered in combination with system-holistic, individual-creative, and competence approaches. The implementation of a transdisciplinary approach in the system of art education contributes to the formation of a new type of thinking among students of arts faculties, the characteristic features of which are the creation of a single plane of heuristic, axiomatic agreement of scientific thinking in the study of art disciplines from different disciplinary spheres. Orientation towards a transdisciplinary approach is promising, as it implies a high degree of readiness of the future music teacher for innovative activities, which ensures the activation of their research into the uncertainties of the professional process. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject майбутні учителі музичного мистецтва uk
dc.subject готовність до впровадження інновацій uk
dc.subject трансдисциплінарний підхід uk
dc.subject новий тип мислення uk
dc.subject компетентність uk
dc.subject евристичність uk
dc.subject творчість uk
dc.subject future music teachers uk
dc.subject readiness to implement innovations uk
dc.subject transdisciplinary approach uk
dc.subject new type of thinking uk
dc.subject competence uk
dc.subject heuristics uk
dc.subject creativity uk
dc.title Формування готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до впровадження інновацій: трансдисциплінарний підхід uk
dc.title.alternative Forming the readiness of future music teachers to implement innovations: a transdisciplinary approach uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 378.637.016:78.091
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series14.2024.32.12


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу