Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Системно-компетентнісний підхід до формування практичного досвіду студентів факультетів мистецтв

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гао Мін
dc.date.accessioned 2024-12-17T12:31:58Z
dc.date.available 2024-12-17T12:31:58Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Гао Мін. Системно-компетентнісний підхід до формування практичного досвіду студентів факультетів мистецтв / Гао Мін // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць / голов. ред. кол. О. П. Щолокова. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024. – Вип. 32. – С. 76-83. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/47065
dc.description.abstract У системно-компетентнісному підході фахове навчання студентів факультетів мистецтв педагогічних університетів розглядається в якості процесу, за допомогою якого майбутні вчителі музичного мистецтва акумулюють сукупний досвід вокального виконавства. Виокремлено складові вокально-виконавського досвіду: досвід як продукт когнітивної діяльності про зміст і характерні особливості вокального виконавства, зафіксованого у відповідних знаннях; досвід, накопичений безпосередньо у процесі прилюдного співу на сцені, в класі на уроці мистецтва, у вокальному або хоровому колективі перед учнями тощо, трансформованого у вокально-виконавські уміння; досвід вокально-виконавської надійності, який виражається у здатності ефективного розв’язання проблемних ситуацій прилюдного вокального виступу; досвід, що існує у формі особистісних орієнтацій, завдяки яким успішність вокально-виконавської діяльності набуває особистісного смислу. uk
dc.description.abstract The article reveals a system-competency approach to the formation of practical experience in the professional activity of students of art faculties of universities. The professional competence of a music teacher reflects the appropriate level of knowledge, skills, and experience in the fields of conducting-choir, vocal performance, instrumental performance, music theory, education, etc., the ability to complexly and effectively implement which enables full-fledged combined music lessons and extracurricular activities. The components of vocal performance experience are singled out, which integrate: experience as a product of cognitive activity about the content and characteristic features of vocal performance recorded in relevant knowledge; experience gained directly in the process of public singing on stage, in the classroom at an art lesson, in a vocal or choral group in front of students, etc., transformed into vocal and performing skills; experience of vocal performance reliability, which is expressed in the ability to effectively solve problematic situations of public vocal performance; experience that exists in the form of personal orientations, thanks to which the success of vocal performance acquires personal meaning for the future music teacher. The application of the system-competency approach provides an opportunity to consider the professional training of students of art faculties of pedagogical universities as a process through which future music teachers can gain and accumulate cumulative experience of vocal performance, which, in turn, enables the formation of vocal-performance competence in them as an important component of professional competence. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject системно-компетентнісний підхід uk
dc.subject фахова діяльність uk
dc.subject студенти факультетів мистецтв uk
dc.subject формування практичного досвіду uk
dc.subject вокально-виконавський досвід uk
dc.subject system-competency approach uk
dc.subject professional activity uk
dc.subject students of art faculties uk
dc.subject formation of practical experience uk
dc.subject vocal performance experience uk
dc.title Системно-компетентнісний підхід до формування практичного досвіду студентів факультетів мистецтв uk
dc.title.alternative Systematic competence approach to the formation of practical experience of students of the faculties of arts uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 378.016:784:78
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series14.2024.32.10


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу