Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Педагогічні умови підвищення ефективності інструментальної підготовки бакалаврів-скрипалів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пилип, Олеся Ігорівна
dc.date.accessioned 2024-12-17T12:24:04Z
dc.date.available 2024-12-17T12:24:04Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Пилип, О. І. Педагогічні умови підвищення ефективності інструментальної підготовки бакалаврів-скрипалів / О. І. Пилип // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць / голов. ред. кол. О. П. Щолокова. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024. – Вип. 32. – С. 61-69. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/47063
dc.description.abstract Стаття присвячена проблемі інструментальної підготовки скрипалів, яка має відповідати психолого-педагогічним критеріям оптимальності. Сформульовано поняття «інструментальна підготовка» бакалаврів-скрипалів, надано її змістовно-структурну характеристику. На підставі даного визначення представлена змістовно-структурна характеристика інструментальної підготовки бакалаврів-скрипалів у єдності чотирьох компонентів: мотиваційно-вольового; інформаційно-технологічного; комунікативно-регулюючого; творчо-реалізуючого. Для розробки відповідної методики визначені педагогічні умови, реалізація яких сприятиме підвищенню ефективності педагогічного керівництва інструментальною підготовкою бакалаврів-скрипалів. Доведено, що обґрунтовані педагогічні умови можуть слугувати дидактичною основою та методичною платформою для розробки авторської методики інструментальної підготовки бакалаврів-скрипалів. uk
dc.description.abstract The article is dedicated to the issue of instrumental training for violinists, which should meet psycho-pedagogical criteria of optimality. The concept of “instrumental training” for bachelor violinists is defined, and its content-structural characteristics are provided. Based on this definition, a content-structural characteristic of instrumental training for bachelor violinists is presented, highlighting four components: motivational-volitional, informational-technological, communicative-regulatory, and creative-realization. To develop an appropriate methodology, pedagogical conditions are identified, the implementation of which will contribute to enhancing the effectiveness of pedagogical guidance in the instrumental training of bachelor violinists. It is proven that the justified pedagogical conditions can serve as a didactic basis and methodological platform for the development of an author’s methodology for instrumental training of bachelor violinists. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject педагогічні умови uk
dc.subject бакалаври-скрипалі uk
dc.subject інструментальна підготовка uk
dc.subject самооцінка uk
dc.subject самостійність uk
dc.subject концертна діяльність uk
dc.subject виконавська надійність uk
dc.subject pedagogical conditions uk
dc.subject bachelor violinists uk
dc.subject instrumental training uk
dc.subject self-assessment uk
dc.subject independence uk
dc.subject concert activity uk
dc.subject performance reliability uk
dc.title Педагогічні умови підвищення ефективності інструментальної підготовки бакалаврів-скрипалів uk
dc.title.alternative Pedagogical conditions for improving the effectiveness of instrumental training of violin bachelors uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 378.091.3:780.614.331]:378.22
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series14.2024.32.08


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу