ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Пилип, Олеся Ігорівна![]() |
|
dc.date.accessioned | 2024-12-17T12:24:04Z | |
dc.date.available | 2024-12-17T12:24:04Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Пилип, О. І. Педагогічні умови підвищення ефективності інструментальної підготовки бакалаврів-скрипалів / О. І. Пилип // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць / голов. ред. кол. О. П. Щолокова. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024. – Вип. 32. – С. 61-69. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/47063 | |
dc.description.abstract | Стаття присвячена проблемі інструментальної підготовки скрипалів, яка має відповідати психолого-педагогічним критеріям оптимальності. Сформульовано поняття «інструментальна підготовка» бакалаврів-скрипалів, надано її змістовно-структурну характеристику. На підставі даного визначення представлена змістовно-структурна характеристика інструментальної підготовки бакалаврів-скрипалів у єдності чотирьох компонентів: мотиваційно-вольового; інформаційно-технологічного; комунікативно-регулюючого; творчо-реалізуючого. Для розробки відповідної методики визначені педагогічні умови, реалізація яких сприятиме підвищенню ефективності педагогічного керівництва інструментальною підготовкою бакалаврів-скрипалів. Доведено, що обґрунтовані педагогічні умови можуть слугувати дидактичною основою та методичною платформою для розробки авторської методики інструментальної підготовки бакалаврів-скрипалів. | uk |
dc.description.abstract | The article is dedicated to the issue of instrumental training for violinists, which should meet psycho-pedagogical criteria of optimality. The concept of “instrumental training” for bachelor violinists is defined, and its content-structural characteristics are provided. Based on this definition, a content-structural characteristic of instrumental training for bachelor violinists is presented, highlighting four components: motivational-volitional, informational-technological, communicative-regulatory, and creative-realization. To develop an appropriate methodology, pedagogical conditions are identified, the implementation of which will contribute to enhancing the effectiveness of pedagogical guidance in the instrumental training of bachelor violinists. It is proven that the justified pedagogical conditions can serve as a didactic basis and methodological platform for the development of an author’s methodology for instrumental training of bachelor violinists. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.publisher | Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова | uk |
dc.subject | педагогічні умови | uk |
dc.subject | бакалаври-скрипалі | uk |
dc.subject | інструментальна підготовка | uk |
dc.subject | самооцінка | uk |
dc.subject | самостійність | uk |
dc.subject | концертна діяльність | uk |
dc.subject | виконавська надійність | uk |
dc.subject | pedagogical conditions | uk |
dc.subject | bachelor violinists | uk |
dc.subject | instrumental training | uk |
dc.subject | self-assessment | uk |
dc.subject | independence | uk |
dc.subject | concert activity | uk |
dc.subject | performance reliability | uk |
dc.title | Педагогічні умови підвищення ефективності інструментальної підготовки бакалаврів-скрипалів | uk |
dc.title.alternative | Pedagogical conditions for improving the effectiveness of instrumental training of violin bachelors | uk |
dc.type | Article | uk |
dc.identifier.udc | 378.091.3:780.614.331]:378.22 | |
dc.identifier.doi | https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series14.2024.32.08 |