Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Дитяча опера як засіб формування навичок педагогічного спілкування майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі диригентсько-хорової підготовки

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Степанова, Людмила Павлівна
dc.date.accessioned 2024-12-17T11:59:09Z
dc.date.available 2024-12-17T11:59:09Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Степанова, Л. П. Дитяча опера як засіб формування навичок педагогічного спілкування майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі диригентсько-хорової підготовки / Л. П. Степанова // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць / голов. ред. кол. О. П. Щолокова. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024. – Вип. 32. – С. 20-27. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/47058
dc.description.abstract У статті розглянуто актуальне для сучасної музично-педагогічної освіти питання щодо оновлення змісту диригентсько-хорової підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва. Проаналізовано наукові дослідження в галузі дитячої опери, яка в сучасному мистецтві виокремилася як самостійний жанр і є одним з ефективних засобів стимулювання школярів до творчої діяльності. На основі узагальнення наукових джерел обґрунтовано доцільність звернення до цього жанру в роботі зі студентами в процесі диригентсько-хорової підготовки для набуття навичок педагогічного спілкування, що дозволить їм успішно здійснювати майбутню професійну діяльність, сприятиме творчій самореалізації. Визначено наукові підходи, окреслено принципи і методи вирішення проблеми формування навичок педагогічного спілкування майбутніх учителів музичного мистецтва засобами дитячої опери як жанру з величезним навчальним, розвивальним і духовно-творчим потенціалом. uk
dc.description.abstract The article considers the issue of updating the content of choral conducting training of future music teachers by means of children's opera, which is relevant for modern music and pedagogical education. The purpose of the article is to highlight the potential of children's opera as an effective means of forming pedagogical communication skills of future music teachers in the process of choral conducting training with the aim of their effective use in further musical and pedagogical activity. To achieve the goal, general scientific methods of analysis and generalization were applied. The article analyzes scientific research on children's opera, which has stood out as an independent genre in modern art and is one of the effective means of stimulating the creative activity of schoolchildren. An analysis of scientific sources on conducting and choral pedagogy, vocal-choral activity of students and the formation of their professional competences was carried out. Based on the generalization of scientific sources, the expediency of turning to the genre of children's opera in the process of choral conducting training of future music teachers for their acquisition of pedagogical communication skills is substantiated. This will allow them to successfully carry out professional activity in the future. Scientific approaches are defined, the principles and methods of solving the problem of formation of pedagogical communication skills of future music teachers by means of children's opera, as a genre with enormous educational, developmental and spiritual-creative potential, are outlined. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject майбутні вчителі музичного мистецтва uk
dc.subject музичний спектакль uk
dc.subject дитяча опера uk
dc.subject вокально-хорова діяльність uk
dc.subject диригентські уміння uk
dc.subject творча взаємодія uk
dc.subject педагогічне спілкування uk
dc.subject творча самореалізація uk
dc.subject художньо-творчі здібності uk
dc.subject future music teachers uk
dc.subject musical performance uk
dc.subject vocal-choral activity uk
dc.subject conducting skills uk
dc.subject creative interaction uk
dc.subject pedagogical communication uk
dc.subject creative self-realization uk
dc.subject artistic and creative abilities uk
dc.title Дитяча опера як засіб формування навичок педагогічного спілкування майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі диригентсько-хорової підготовки uk
dc.title.alternative Children's opera as a tool for forming the pedagogical communication skills of prospective music educators in the process of choral conducting training uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 378.091.3:373.5.011.3-051]:78
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series14.2024.32.03


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics