Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Ставлення педагогічних працівників до організації фізичного виховання в закладах дошкільної освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Москаленко, Н. В.
dc.contributor.author Мацола, К. В.
dc.date.accessioned 2024-12-06T14:28:38Z
dc.date.available 2024-12-06T14:28:38Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Москаленко, Н. В. Ставлення педагогічних працівників до організації фізичного виховання в закладах дошкільної освіти / Н. В. Москаленко, К. В. Мацола // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 15 : Науково- педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наукових праць / За ред. О. В. Тимошенка. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024. – Вип. 11 (184). – С. 142-146. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/46906
dc.description.abstract У статті представлено результати анкетного опитування вихователів закладів дошкільної освіти. Мета дослідження – визначити ставлення педагогічних працівників до організації фізичного виховання у закладах дошкільної освіти для пошуку шляхів підвищення його ефективності. Результати дослідження показали, що у закладах дошкільної освіти використовуються освітні програми, які враховують різні аспекти розвитку, навчання і виховання дітей раннього та дошкільного віку у різноманітних формах фізичного виховання. При цьому вихователі вказують на труднощі застосування всіх форм фізкультурно-оздоровчої роботи при дистанційній організації навчального процесу. Крім того, основними труднощами в організації фізичного виховання визначені: нестача інвентаря та обладнання, слабка матеріально-технічна база, недостатнє науково-методичне забезпечення, недостатньо знань для організації занять та інші. Отримані дані свідчать про необхідність модернізації матеріально-технічного, науково-методичного забезпечення фізичного виховання дітей дошкільного віку. uk
dc.description.abstract The article presents the results of a questionnaire survey of preschool teachers. The purpose of the study is to determine the attitude of pedagogical workers to the organization of physical education in preschool institutions in order to find ways to increase its effectiveness. The results of the study showed that preschool institutions use educational programs that take into account various aspects of the development, education and care of children of early and preschool age in various forms of physical education. At the same time, teachers point out the difficulties of using all forms of physical education and health work in the remote organization of the educational process. In addition, the main difficulties in the organization of physical education are identified as: lack of inventory and equipment, weak material and technical base, insufficient scientific and methodological support, insufficient knowledge for organizing classes, and others. Moreover, there are difficulties with human resources of physical education. Less than half of kindergartens have a physical education instructor. The data obtained indicate the need to modernize the material and technical, scientific and methodological support of physical education of preschool children. Teachers offered some ways of improving physical education process in kindergartens. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject фізичне виховання uk
dc.subject педагогічні працівники uk
dc.subject дошкільники uk
dc.subject удосконалення uk
dc.subject умови uk
dc.subject physical education uk
dc.subject preschool teachers uk
dc.subject preschoolers uk
dc.subject improvement uk
dc.subject conditions uk
dc.title Ставлення педагогічних працівників до організації фізичного виховання в закладах дошкільної освіти uk
dc.title.alternative Attitude of pedagogical workers to the organization of physical education in preschool educational institutions uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 796/37.09
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series15.2024.11(184).27


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу