Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Сучасний стан діджиталізації сфери фізичної культури і спорту

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Завидівська, О. І.
dc.contributor.author Куцериб, Т. М.
dc.contributor.author Ільницький, І. М.
dc.contributor.author Артемович, А. Б.
dc.contributor.author Гуль, І. Г.
dc.date.accessioned 2024-12-06T13:35:13Z
dc.date.available 2024-12-06T13:35:13Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Сучасний стан діджиталізації сфери фізичної культури і спорту / О. І. Завидівська, Т. М. Куцериб, І. М. Ільницький, А. Б. Артемович, І. Г. Гуль // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 15 : Науково- педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наукових праць / За ред. О. В. Тимошенка. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024. – Вип. 11 (184). – С. 76-81. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/46890
dc.description.abstract В роботі здійснено аналіз сучасного стану діджиталізації сфери фізичної культури і спорту. Визначено фактори, що впливають на процеси діджиталізації сфери фізичної культури і спорту. Охарактеризовано головні тренди діджиталізації у сфері фізичної культури і спорту в умовах сьогодення, а саме: штучний інтелект (AI); віртуальна реальність (VR), доповнена реальність (AR) та змішана реальність (MR); Over-The-Top Content (OTT); кіберспорт; Dark Social Media («Темні соціальні медіа»); монетизація даних; блокчейн і NFT (Non-fungible tokens). Доведено, що діджитал-технології дозволяють набагато ефективніше здійснювати збір, обробку та передачу інформації, якісно змінити методи та організаційні форми підготовки висококваліфікованих спортсменів, тренерів, а також проведення фізкультурно-оздоровчої роботи з населенням країни. uk
dc.description.abstract The paper analyzes the current state of digitization in the field of physical culture and sports. Factors affecting the processes of digitization in the field of physical culture and sports have been identified. The main trends of digitization in the field of physical culture and sports in nowadays conditions are characterized, namely: artificial intelligence (AI); virtual reality (VR), augmented reality (AR) and mixed reality (MR); Over-The-Top Content (OTT); eSports; Dark Social Media; data monetization; blockchain and NFT (Non-fungible tokens). It has been proven that digital technologies make it possible to collect process and transmit information much more efficiently, to qualitatively change the methods and organizational forms of training highly qualified athletes and coaches, as well as to conduct physical culture and recreational work with the country’s population. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject діджиталізація uk
dc.subject фізична культура uk
dc.subject спорт uk
dc.subject цифрова трансформація uk
dc.subject діджитал-технології uk
dc.subject digitalization uk
dc.subject physical culture uk
dc.subject sports uk
dc.subject digital transformation uk
dc.subject digital technologies uk
dc.title Сучасний стан діджиталізації сфери фізичної культури і спорту uk
dc.title.alternative The current state of digitalization in the field of physical culture and sports uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 796.004 : 330.354
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series15.2024.11(184).15


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics