ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Артюшенко, А. О.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2024-12-06T12:34:31Z | |
dc.date.available | 2024-12-06T12:34:31Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Артюшенко. А. О. Праксеологічний компонент готовності майбутніх учителів фізичної культури до організації фізкультурно-масової роботи в основній школі / А. О. Артюшенко // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 15 : Науково- педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наукових праць / За ред. О. В. Тимошенка. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024. – Вип. 11 (184). – С. 22-26. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/46875 | |
dc.description.abstract | Результати сучасних наукових досліджень, свідчать, що значна роль учителя фізичної культури у процесі виховання підростаючого покоління та формування його готовності до здорової життєдіяльності обумовлює актуальність проблеми підготовки майбутніх учителів фізичної культури до фізкультурно-масової роботи в основній школі. У статті вказано, що в загальній структурі готовності майбутніх учителів фізичної культури до фізкультурно-масової діяльності в основній школі важливе значення має праксеологічний компонент. Проте результати проведених досліджень свідчать про не задовільний стан сформованості праксеологічного компоненту готовності майбутніх учителів фізичної культури до фізкультурно-масової та оздоровчої діяльності в основній школі. | uk |
dc.description.abstract | The authors state that the significant role of the physical education teacher in the process of educating the younger generation and forming their readiness for healthy lifestyle determines the urgency of the problem of training future physical education teachers for physical education and mass work in the secondary school. The article indicates that the praxeological component is important in the overall structure of the readiness of future physical education teachers for mass physical education activities in the secondary school. However, the results of the conducted research indicate an unsatisfactory state of formation of the praxeological component of the readiness of future teachers of physical education for physical education, mass and recreational activities in the secondary school. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.publisher | Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова | uk |
dc.subject | праксеологічний компонент | uk |
dc.subject | майбутні вчителі фізичної культури | uk |
dc.subject | фізкультурно-масова робота | uk |
dc.subject | основна школа | uk |
dc.subject | praxeological component | uk |
dc.subject | future physical culture teachers | uk |
dc.subject | physical education and mass work | uk |
dc.subject | the secondary school | uk |
dc.title | Праксеологічний компонент готовності майбутніх учителів фізичної культури до організації фізкультурно-масової роботи в основній школі | uk |
dc.title.alternative | Praxeological component of the future physical culture teachers’ readiness to the physical education and mass work in the secondary school | uk |
dc.type | Article | uk |
dc.identifier.udc | 378.147:[37.011.3 – 051:796 | |
dc.identifier.doi | https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series15.2024.11(184).04 |