Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Праксеологічний компонент готовності майбутніх учителів фізичної культури до організації фізкультурно-масової роботи в основній школі

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Артюшенко, А. О.
dc.date.accessioned 2024-12-06T12:34:31Z
dc.date.available 2024-12-06T12:34:31Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Артюшенко. А. О. Праксеологічний компонент готовності майбутніх учителів фізичної культури до організації фізкультурно-масової роботи в основній школі / А. О. Артюшенко // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 15 : Науково- педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наукових праць / За ред. О. В. Тимошенка. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024. – Вип. 11 (184). – С. 22-26. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/46875
dc.description.abstract Результати сучасних наукових досліджень, свідчать, що значна роль учителя фізичної культури у процесі виховання підростаючого покоління та формування його готовності до здорової життєдіяльності обумовлює актуальність проблеми підготовки майбутніх учителів фізичної культури до фізкультурно-масової роботи в основній школі. У статті вказано, що в загальній структурі готовності майбутніх учителів фізичної культури до фізкультурно-масової діяльності в основній школі важливе значення має праксеологічний компонент. Проте результати проведених досліджень свідчать про не задовільний стан сформованості праксеологічного компоненту готовності майбутніх учителів фізичної культури до фізкультурно-масової та оздоровчої діяльності в основній школі. uk
dc.description.abstract The authors state that the significant role of the physical education teacher in the process of educating the younger generation and forming their readiness for healthy lifestyle determines the urgency of the problem of training future physical education teachers for physical education and mass work in the secondary school. The article indicates that the praxeological component is important in the overall structure of the readiness of future physical education teachers for mass physical education activities in the secondary school. However, the results of the conducted research indicate an unsatisfactory state of formation of the praxeological component of the readiness of future teachers of physical education for physical education, mass and recreational activities in the secondary school. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject праксеологічний компонент uk
dc.subject майбутні вчителі фізичної культури uk
dc.subject фізкультурно-масова робота uk
dc.subject основна школа uk
dc.subject praxeological component uk
dc.subject future physical culture teachers uk
dc.subject physical education and mass work uk
dc.subject the secondary school uk
dc.title Праксеологічний компонент готовності майбутніх учителів фізичної культури до організації фізкультурно-масової роботи в основній школі uk
dc.title.alternative Praxeological component of the future physical culture teachers’ readiness to the physical education and mass work in the secondary school uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 378.147:[37.011.3 – 051:796
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series15.2024.11(184).04


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу