Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Соціально-психологічна адаптація підлітка до нових умов навчання

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бойко, Ірина Іванівна
dc.date.accessioned 2024-11-21T14:42:14Z
dc.date.available 2024-11-21T14:42:14Z
dc.date.issued 2002
dc.identifier.citation Бойко, Ірина Іванівна. Соціально-психологічна адаптація підлітка до нових умов навчання : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07– педагогічна та вікова психологія / Бойко Ірина Іванівна ; наук. керівник Приходько Юлія Олексіївна ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2002. - 243 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/46762
dc.description.abstract Дисертацію присвячено питанням процесу активізації та прискорення процесу соціально-психологічної адаптації студентів підліткового віку до нових умов навчання. У дослідженні теоретично обгрунтована та експериментально перевірена залежність процесу адаптації студентів підліткового віку від їх функціонального стану, індивідних та особистісних особливостей. Встановлено загальні та індивідуальні особливості адаптивної діяльності студентів-підлітків, які детерміновані структурними компонентами адаптації (когнітивним, емоційно-оцінним, поведінковим) у поєднанні з індивідуально-психологічними особливостями підлітків. Апробована адаптивно-розвивальна програма (система психокорекційної роботи), яка зорієнтована на активізацію та прискорення соціально-психологічної адаптації студентів-підлітків до нових умов навчання. uk
dc.description.abstract This Dissertation deals with the processes of activation and acceleration of the socio-psychological students’ (young adults’) adaptation to the new challenging conditions of study. Experimentally researched and theoretically reasoned is the dependence of adaptation processes for the students (young adults) in age groups based on their (students’) functional condition, as well as those o f individual and personal specifics. Stated are both common and individual peculiarities of adaptation activity of students (young adults) determined by “M e-character” components (cognitive-, emotionally-estimated-, behavior-) together with their individual- and psychological specifics; practically developed is the program (system of psychocorrection work) oriented on activation and acceleration o f socialpsychological adaptation o f students (young adults). uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject адаптація uk
dc.subject адаптованість uk
dc.subject неадаптованість uk
dc.subject дезадаптивність uk
dc.subject адаптивна діяльність uk
dc.subject самоактуалізація uk
dc.subject самоаналіз uk
dc.subject тривожність uk
dc.subject психокорекційна діяльність uk
dc.subject adaptation uk
dc.subject adaptiveness uk
dc.subject unadaptiveness uk
dc.subject desadaptiviness uk
dc.subject adaptive activity uk
dc.subject self-actualization uk
dc.subject self-analysis uk
dc.subject restless state uk
dc.subject psychocorrection activity uk
dc.title Соціально-психологічна адаптація підлітка до нових умов навчання uk
dc.title.alternative Socio-psychological adaptation of a teenager to challenging (new) conditions of study uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 159.922.7


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу