Дисертацію присвячено питанням процесу активізації та прискорення процесу соціально-психологічної адаптації студентів підліткового віку до нових умов навчання. У дослідженні теоретично обгрунтована та експериментально перевірена залежність процесу адаптації студентів підліткового віку від їх функціонального стану, індивідних та особистісних особливостей. Встановлено загальні та індивідуальні особливості адаптивної діяльності студентів-підлітків, які детерміновані структурними компонентами адаптації (когнітивним, емоційно-оцінним, поведінковим) у поєднанні з індивідуально-психологічними
особливостями підлітків. Апробована адаптивно-розвивальна програма (система психокорекційної роботи), яка зорієнтована на активізацію та прискорення соціально-психологічної адаптації студентів-підлітків до нових умов навчання.
This Dissertation deals with the processes of activation and acceleration of the socio-psychological students’ (young adults’) adaptation to the new challenging conditions of study. Experimentally researched and theoretically reasoned is the dependence of adaptation processes for the students (young adults) in age groups based on their (students’) functional condition, as well as those o f individual and personal specifics. Stated are both common and individual peculiarities of adaptation activity of students (young adults) determined by “M e-character” components (cognitive-, emotionally-estimated-, behavior-) together with their individual- and psychological specifics; practically developed is the program (system of psychocorrection work) oriented on activation and acceleration o f socialpsychological adaptation o f students (young adults).