Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Соціально-педагогічні умови морального виховання студентів у позанавчальній діяльності

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Байша, Кіра Миколаївна
dc.date.accessioned 2024-11-19T08:03:34Z
dc.date.available 2024-11-19T08:03:34Z
dc.date.issued 2000
dc.identifier.citation Байша, Кіра Миколаївна. Соціально-педагогічні умови морального виховання студентів у позанавчальній діяльності : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07- теорія та методика виховання / Байша Кіра Миколаївна ; наук. керівник Андрієвський Борис Макійович ; Херсонський держ. пед. ун-т, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Херсон, 2000. - 193 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/46730
dc.description.abstract Дисертація присвячена проблемі морального виховання студентів у позанавчальній діяльності. Розкриті теоретично-методологічні передумови системного підходу до вдосконалення морального виховання студентів. Розроблена модель позанавчальної діяльності (сутність, зміст, структура, критерії) розвитку моральних якостей студентів. Обгрунтовано та експериментально перевірено організаційно-методичні умови морального виховання студентів у структурі позанавчальної діяльності. Виходячи з того, що позанавчальна діяльність є однією з ведучих сфер формування особистості, розробленоїї структурно-функціональну модель як основу розвитку моральних якостей студентів. Метою організованої й керованої позанавчальної діяльності є проектування життєдіяльності студентів з позицій сучасної цивілізації і на базі духовних цінностей, які сприяють його розвитку. Структура позанавчальної діяльності будується у вигляді послідовних, взаємопов’язаних компонентів (мотив, дія, операція) і передбачає: змістовний блок, блок спеціальних форм і видів діяльності, оптимальний термін роботи студентів з суб’єктами різних мікросоціумів, відповідну програму їх дій. uk
dc.description.abstract Dissertation devoted to problem of students’ moral education during out-ofclass activities and revealed the theoretical and methodological premises of systematic approach to improvement of moral education of students. Worked up the model of out-of-class activities (it’s essence, context, structure, criteria) and development of students’ moral qualities. Theoretically grounded and experimentally tested methodical conditions of organization of students’ moral education in the structure of out-of-class activities. According to the fact that the out-of-class activity is one of the main spheres of personality’s formation we worked out its structural and functional model as a base of the development of students moral qualities. The aim of the organized and managed out-of-class activity is projecting of students life ability which stands on the positions of moral valuables which help to develop them. The structure of the out-of-class activity is built as a logical correlated components (reason, act, operation) and supposes: the rich-in-content block, the block of special forms and rinds of activity, the optimal term of students’ work with persons of different microgroups, corresponding program of their acts. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject моральне виховання uk
dc.subject позанавчальна діяльність uk
dc.subject модель uk
dc.subject моральні якості uk
dc.subject моральні норми uk
dc.subject moral education uk
dc.subject out-of-class activities uk
dc.subject model uk
dc.subject moral qualities uk
dc.subject moral norms uk
dc.title Соціально-педагогічні умови морального виховання студентів у позанавчальній діяльності uk
dc.title.alternative Social and pedagogical conditions of moral education of students during out-of-class activities uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 371.035: 374.2: 378


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу