У роботі структуровано та розроблено методичну систему формування
інформатичних компетентностей майбутніх учителів початкових класів.
Основною метою використання запропонованої методичної системи є
врахування всіх компонентів і особливостей навчального процесу, орієнтація на
професійно спрямоване навчання студентів, становлення і розвиток їхніх
загальнокультурних і професійних компетентностей. Здійснено експериментальне впровадження розробленої методичної системи в навчальний процес. Результати педагогічного експерименту підтверджують припущення про те, що створення і впровадження методичної системи формування інформатичних компетентностей майбутніх учителів початкових класів можливе за умов визначення та обґрунтування системи їхніх інформатичних компетентностей, розробки окремих компонентів методичної системи формування інформатичних компетентностей майбутніх учителів
початкових класів, створення педагогічних умов для формування інформатичних компетентностей у майбутніх учителів початкових класів, стимулювання їхньої самоосвітньої діяльності, розвитку індивідуальних нахилів та інтересів, розумових і творчих здібностей.
Methodology system of forming information competences of the future
primary school teachers has been formed and scientifically grounded in the
dissertation. The main direction of forming author’s methodology system is
consideration of all components and peculiarities of educational process, orientation
to professionally directed teaching of students, formation and development of their
general cultural and professional competences. Experimental introduction of the worked out methodology system into the educational process has been conducted. The results of pedagogical experiment confirm supposition that formation and introduction of methodology system of forming information competences of the future primary school teachers is possible under the conditions of determination and grounding of the system of their information competences, working out some components of methodology system of
forming information competences of the future primary school teachers, creation of
pedagogical conditions for forming information competences of the future primary
school teachers, stimulation of their self-educational activity, development of
individual inclinations and interests, mental and creative abilities.