У статті розглянуто проблему необхідності та нагальності модернізації системи підготовки майбутніх фахівців інженерних військ до професійної діяльності. Процес інформатизації службово-бойової діяльності майбутніх фахівців інженерних військ пов’язаний, насамперед, із забезпеченням необхідного рівня технічного оснащення освітнього (навчально-тренувального) процесу з метою якісного вирішення професійних завдань в умовах оперативної обстановки. Сучасні реалії диктують необхідність пошуку шляхів та засобів вдосконалення освітнього середовища підготовки майбутніх фахівців інженерних військ до професійної діяльності шляхом використання потенціалу інформаційних та цифрових технологій. Окреслено основні напрями інтенсивної інформатизації освітнього середовища підготовки майбутніх фахівців інженерних військ. Встановлено, що перевагами застосування інформаційних технологій в освітньому середовищі підготовки майбутніх фахівців інженерних спеціальностей до професійної діяльності є те, що подання навчального матеріалу на основі інформаційних технологій здійснюється у формах, що забезпечують індивідуалізацію навчання, зорієнтованість навчально-тренувального процесу на курсанта; суттєво підвищується інтенсивність освітнього процесу шляхом активізації діяльності всіх курсантів, розкриття внутрішнього потенціалу кожного з них для самостійних додаткових занять; використання бази системи управління Moodle сприяє вдосконаленню організації та оперативному проведенню контрольно-оцінних процедур навчально-тренувального процесу. Відображено системне використання комплексу інформаційних технологій загального та спеціального призначення в освітньому (навчально-тренувальному) процесі військових навчальних закладів.
The article addresses the necessity and urgency of modernising the system to prepare future engineering corps specialists for professional activities. The informatisation of the service-combat activities of future engineering corps specialists is primarily related to ensuring the required level of technical equipment for the educational (training) process to solve professional tasks under operational conditions effectively. Current realities dictate the need to search for ways to improve the educational environment to prepare future engineering corps specialists for professional activities by utilising the potential of information and digital technologies. The main directions of intensive informatisation of the educational environment for preparing future engineering corps specialists are outlined. It is established that the advantages of using information technologies in the educational environment for preparing future engineering specialists for professional activities include the presentation of educational material based on information technologies in forms that ensure the individualisation of learning, the orientation of the training process towards the cadet; significantly increasing the intensity of the educational process by activating the activities of all cadets and revealing the inner potential of each for independent additional studies; the use of the Moodle management system base contributes to the improvement of the organisation and the prompt conduct of control and evaluation procedures of the training process. The systematic use of a complex of general and specialised information technologies in military educational institutions’; educational (training) process is reflected.