ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Яковенко, О. О. | |
dc.contributor.author | Завальнюк, В. Л. | |
dc.contributor.author | Семененко, В. П. | |
dc.contributor.author | Яременко, О. М. | |
dc.date.accessioned | 2024-11-04T08:31:32Z | |
dc.date.available | 2024-11-04T08:31:32Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Мотиви та інтереси студентів до занять фізичним вихованням / О. О. Яковенко, В. Л. Завальнюк, В. П. Семененко, О. М. Яременко // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 15 : Науково- педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наукових праць / За ред. О. В. Тимошенка. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024. – Вип. 10 (183). – С. 251-256. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/46580 | |
dc.description.abstract | У статті представлено результати дослідження мотивів і інтересів студентів до занять фізичним вихованням, які відіграють ключову роль у формуванні активного способу життя молоді та впливають на їхнє здоров’я, психологічне благополуччя і соціальні зв’язки. Було проведено аналіз літературних джерел і анонімне опитування серед 222 студентів різних вищих навчальних закладів України, щоб визначити основні причини, що спонукають молодь до занять фізичною активністю. Результати дослідження показали, що найбільш вагомими мотивами є прагнення студентів вдосконалити рівень фізичної підготовленості (71,6%), покращити здоров’я (59%) та прихильність до фізичних вправ (69,8%), що свідчить про важливість фізичного виховання для поліпшення фізичного стану та загального самопочуття. Також зазначено, що фізична активність позитивно впливає на психологічне благополуччя, зокрема, знижує рівень стресу, підвищує настрій і рівень енергії, а також сприяє підвищенню впевненості у собі. Окрему увагу приділено соціальним аспектам: фізичне виховання сприяє формуванню нових соціальних зв’язків, поліпшенню комунікативних навичок через участь у командних видах спорту та змаганнях. Крім того, студенти відзначають вплив занять на самореалізацію, розвиток дисципліни та самоконтролю, що вказує на їхню важливість для особистісного розвитку. Хоча такі мотиви, як бажання отримати позитивні оцінки (43,7%) та формування красивої фігури (33,3%), є менш значущими, вони також відіграють роль у загальній мотивації студентів до участі у фізичних заходах. Доведено важливість розробки ефективних програм фізичного виховання, орієнтованих на задоволення різноманітних потреб студентів, що допоможе підвищити рівень їхньої фізичної активності та загального здоров'я. | uk |
dc.description.abstract | The article presents the results of a study of students' motives and interests in physical education, which play a key role in forming of an active lifestyle in young people and affect their health, psychological well-being and social relationships. A literature review and an anonymous survey of 222 students from various Ukrainian higher educational institutions were conducted to identify the main reasons why young people engage in physical activity. The results of the study showed that the most significant motivations are students' desire to improve their physical condition (71.6%), improve their health (59%) and commitment to exercise (69.8%), which indicates the importance of physical education for improving physical condition and overall wellness. It is also noted that physical activity has a positive effect on psychological health, in particular, it reduces stress, improves mood and energy levels, and helps to increase self-confidence. Special attention is focused on social aspects: physical education promotes the formation of new social relationships and improves communication skills through participation in team sports and competitions. In addition, students note the impact of classes on self-realisation, discipline and self-control, which indicates their importance for personal development. Although such motives as the desire to receive positive grades (43.7%) and to build a beautiful figure (33.3%) are less significant, they also play a role in the overall motivation of students to participate in physical activities. The importance of developing effective physical education programmes aimed at satisfying the various students' requirements has been proved, which will help increase their physical activity and overall health. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.publisher | Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова | uk |
dc.subject | фізичне виховання | uk |
dc.subject | студенти | uk |
dc.subject | мотиви | uk |
dc.subject | інтереси | uk |
dc.subject | мотивація | uk |
dc.subject | physical education | uk |
dc.subject | students | uk |
dc.subject | motives | uk |
dc.subject | interests | uk |
dc.subject | motivation | uk |
dc.title | Мотиви та інтереси студентів до занять фізичним вихованням | uk |
dc.title.alternative | Motives and interests of students in physical education | uk |
dc.type | Article | uk |
dc.identifier.udc | 796.01:613.7:378.4 | |
dc.identifier.doi | https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series15.2024.10(183).46 |