Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Мотиви та інтереси студентів до занять фізичним вихованням

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Яковенко, О. О.
dc.contributor.author Завальнюк, В. Л.
dc.contributor.author Семененко, В. П.
dc.contributor.author Яременко, О. М.
dc.date.accessioned 2024-11-04T08:31:32Z
dc.date.available 2024-11-04T08:31:32Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Мотиви та інтереси студентів до занять фізичним вихованням / О. О. Яковенко, В. Л. Завальнюк, В. П. Семененко, О. М. Яременко // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 15 : Науково- педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наукових праць / За ред. О. В. Тимошенка. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024. – Вип. 10 (183). – С. 251-256. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/46580
dc.description.abstract У статті представлено результати дослідження мотивів і інтересів студентів до занять фізичним вихованням, які відіграють ключову роль у формуванні активного способу життя молоді та впливають на їхнє здоров’я, психологічне благополуччя і соціальні зв’язки. Було проведено аналіз літературних джерел і анонімне опитування серед 222 студентів різних вищих навчальних закладів України, щоб визначити основні причини, що спонукають молодь до занять фізичною активністю. Результати дослідження показали, що найбільш вагомими мотивами є прагнення студентів вдосконалити рівень фізичної підготовленості (71,6%), покращити здоров’я (59%) та прихильність до фізичних вправ (69,8%), що свідчить про важливість фізичного виховання для поліпшення фізичного стану та загального самопочуття. Також зазначено, що фізична активність позитивно впливає на психологічне благополуччя, зокрема, знижує рівень стресу, підвищує настрій і рівень енергії, а також сприяє підвищенню впевненості у собі. Окрему увагу приділено соціальним аспектам: фізичне виховання сприяє формуванню нових соціальних зв’язків, поліпшенню комунікативних навичок через участь у командних видах спорту та змаганнях. Крім того, студенти відзначають вплив занять на самореалізацію, розвиток дисципліни та самоконтролю, що вказує на їхню важливість для особистісного розвитку. Хоча такі мотиви, як бажання отримати позитивні оцінки (43,7%) та формування красивої фігури (33,3%), є менш значущими, вони також відіграють роль у загальній мотивації студентів до участі у фізичних заходах. Доведено важливість розробки ефективних програм фізичного виховання, орієнтованих на задоволення різноманітних потреб студентів, що допоможе підвищити рівень їхньої фізичної активності та загального здоров'я. uk
dc.description.abstract The article presents the results of a study of students' motives and interests in physical education, which play a key role in forming of an active lifestyle in young people and affect their health, psychological well-being and social relationships. A literature review and an anonymous survey of 222 students from various Ukrainian higher educational institutions were conducted to identify the main reasons why young people engage in physical activity. The results of the study showed that the most significant motivations are students' desire to improve their physical condition (71.6%), improve their health (59%) and commitment to exercise (69.8%), which indicates the importance of physical education for improving physical condition and overall wellness. It is also noted that physical activity has a positive effect on psychological health, in particular, it reduces stress, improves mood and energy levels, and helps to increase self-confidence. Special attention is focused on social aspects: physical education promotes the formation of new social relationships and improves communication skills through participation in team sports and competitions. In addition, students note the impact of classes on self-realisation, discipline and self-control, which indicates their importance for personal development. Although such motives as the desire to receive positive grades (43.7%) and to build a beautiful figure (33.3%) are less significant, they also play a role in the overall motivation of students to participate in physical activities. The importance of developing effective physical education programmes aimed at satisfying the various students' requirements has been proved, which will help increase their physical activity and overall health. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject фізичне виховання uk
dc.subject студенти uk
dc.subject мотиви uk
dc.subject інтереси uk
dc.subject мотивація uk
dc.subject physical education uk
dc.subject students uk
dc.subject motives uk
dc.subject interests uk
dc.subject motivation uk
dc.title Мотиви та інтереси студентів до занять фізичним вихованням uk
dc.title.alternative Motives and interests of students in physical education uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 796.01:613.7:378.4
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series15.2024.10(183).46


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics