ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Несен, О. О. | |
dc.contributor.author | Клімакова, С. М. | |
dc.contributor.author | Юрченко, В. Б. | |
dc.contributor.author | Мірошніченко, В. І. | |
dc.date.accessioned | 2024-11-04T07:39:20Z | |
dc.date.available | 2024-11-04T07:39:20Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Активізація мисленевої діяльності учнів через фізкультурно-оздоровчі заходи / О. О. Несен, С. М. Клімакова, В. Б. Юрченко, В. І. Мірошніченко // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 15 : Науково- педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наукових праць / За ред. О. В. Тимошенка. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024. – Вип. 10 (183). – С. 147-152. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/46562 | |
dc.description.abstract | Методика розвитку мисленевої діяльності через фізкультурно-оздоровчі заходи детально розглянута для учнів молодших класів. Стосовно методики розвитку мисленевої діяльності через фізкультурно-оздоровчі заходи учнів середніх класів таких розробок практично мало і найчастіше рекомендації даються в загальному виді. Тим самим, питання впливу фізкультурно-оздоровчих заходів на мисленеву діяльність учнів середніх, фактично мало вивчене і дотепер не одержало наукового обґрунтування. В статті визначено вплив рівня фізичної працездатності на мисленеву діяльність учнів 6-х класів. Представлено методику активізації мисленевої діяльності з допомогою малих форм фізичної культури. В ході дослідження були використані аналіз літературних джерел, та інтернет-ресурсів; аналіз успішності учнів; дослідження фізичної працездатності; швидкості мислення; визначення середнього балу успішності; методи математичної статистики за програмою SPSS: одновибірковий критерій Колмогорова-Смірнова; кореляція Пірсона. | uk |
dc.description.abstract | The methodology for developing cognitive activity through physical and health-improving activities is thoroughly examined for primary school students. Regarding the methodology for developing cognitive activity through physical and health-improving activities for middle school students, there are practically few developments, and recommendations are often given in a general form. Thus, the issue of the impact of physical and health-improving activities on the cognitive activity of middle school students is still largely unexplored and has not yet received scientific substantiation. The article determines the influence of the level of physical working capacity on the cognitive activity of 6th-grade students. A method for activating cognitive activity through small forms of physical culture is presented. The study involved the analysis of literary sources and internet resources; analysis of students' academic performance; research on physical working capacity; speed of thinking; determination of the average academic score; mathematical statistics methods using the SPSS program: the Kolmogorov-Smirnov one-sample test; Pearson correlation. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.publisher | Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова | uk |
dc.subject | мисленева діяльність | uk |
dc.subject | фізкультурно-оздоровчі заходи | uk |
dc.subject | активізація | uk |
dc.subject | учні | uk |
dc.subject | cognitive activity | uk |
dc.subject | physical and health-improving activities | uk |
dc.subject | activation | uk |
dc.subject | students | uk |
dc.title | Активізація мисленевої діяльності учнів через фізкультурно-оздоровчі заходи | uk |
dc.title.alternative | Activation of Students' Cognitive Activity through Physical and Health-Improving Activities | uk |
dc.type | Article | uk |
dc.identifier.udc | 3.37.01:7.796 | |
dc.identifier.doi | https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series15.2024.10(183).28 |