Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Активізація мисленевої діяльності учнів через фізкультурно-оздоровчі заходи

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Несен, О. О.
dc.contributor.author Клімакова, С. М.
dc.contributor.author Юрченко, В. Б.
dc.contributor.author Мірошніченко, В. І.
dc.date.accessioned 2024-11-04T07:39:20Z
dc.date.available 2024-11-04T07:39:20Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Активізація мисленевої діяльності учнів через фізкультурно-оздоровчі заходи / О. О. Несен, С. М. Клімакова, В. Б. Юрченко, В. І. Мірошніченко // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 15 : Науково- педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наукових праць / За ред. О. В. Тимошенка. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024. – Вип. 10 (183). – С. 147-152. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/46562
dc.description.abstract Методика розвитку мисленевої діяльності через фізкультурно-оздоровчі заходи детально розглянута для учнів молодших класів. Стосовно методики розвитку мисленевої діяльності через фізкультурно-оздоровчі заходи учнів середніх класів таких розробок практично мало і найчастіше рекомендації даються в загальному виді. Тим самим, питання впливу фізкультурно-оздоровчих заходів на мисленеву діяльність учнів середніх, фактично мало вивчене і дотепер не одержало наукового обґрунтування. В статті визначено вплив рівня фізичної працездатності на мисленеву діяльність учнів 6-х класів. Представлено методику активізації мисленевої діяльності з допомогою малих форм фізичної культури. В ході дослідження були використані аналіз літературних джерел, та інтернет-ресурсів; аналіз успішності учнів; дослідження фізичної працездатності; швидкості мислення; визначення середнього балу успішності; методи математичної статистики за програмою SPSS: одновибірковий критерій Колмогорова-Смірнова; кореляція Пірсона. uk
dc.description.abstract The methodology for developing cognitive activity through physical and health-improving activities is thoroughly examined for primary school students. Regarding the methodology for developing cognitive activity through physical and health-improving activities for middle school students, there are practically few developments, and recommendations are often given in a general form. Thus, the issue of the impact of physical and health-improving activities on the cognitive activity of middle school students is still largely unexplored and has not yet received scientific substantiation. The article determines the influence of the level of physical working capacity on the cognitive activity of 6th-grade students. A method for activating cognitive activity through small forms of physical culture is presented. The study involved the analysis of literary sources and internet resources; analysis of students' academic performance; research on physical working capacity; speed of thinking; determination of the average academic score; mathematical statistics methods using the SPSS program: the Kolmogorov-Smirnov one-sample test; Pearson correlation. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject мисленева діяльність uk
dc.subject фізкультурно-оздоровчі заходи uk
dc.subject активізація uk
dc.subject учні uk
dc.subject cognitive activity uk
dc.subject physical and health-improving activities uk
dc.subject activation uk
dc.subject students uk
dc.title Активізація мисленевої діяльності учнів через фізкультурно-оздоровчі заходи uk
dc.title.alternative Activation of Students' Cognitive Activity through Physical and Health-Improving Activities uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 3.37.01:7.796
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series15.2024.10(183).28


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics