Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Відповідність самооцінки фізичного розвитку за показниками фізичної підготовленості здобувачів вищої освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бакіко, І. В.
dc.contributor.author Ніколаєв, С. Ю.
dc.contributor.author Валькевич, О. В.
dc.contributor.author Черкашин, Р. Є.
dc.contributor.author Савчук, С. І.
dc.date.accessioned 2024-11-01T13:32:48Z
dc.date.available 2024-11-01T13:32:48Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Відповідність самооцінки фізичного розвитку за показниками фізичної підготовленості здобувачів вищої освіти / І. В. Бакіко, С .Ю. Ніколаєв, О. В. Валькевич, Р. Є. Черкашин, С. І. Савчук // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 15 : Науково- педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наукових праць / За ред. О. В. Тимошенка. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024. – Вип. 10 (183). – С. 30-34. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/46539
dc.description.abstract Мета роботи полягає у дослідженні відповідності самооцінки фізичного розвитку за показниками фізичної підготовленості здобувачів вищої освіти для визначення ефективності засобів педагогічного контролю в процесі рухової активності. Для досягнення мети були використані такі методи дослідження: аналіз даних науково-методичної літератури, нормативно-правових документів, програми з фізичної культури, педагогічне тестування фізичної підготовленості, методи математичної статистики, тест-опитувальник Є.В. Боченкової «Самоопис фізичного розвитку». Для дослідження індивідуального профілю фізичного «Я» особистості нами був використаний тест-опитувальник Є. В. Боченкової «Самоопис фізичного розвитку». Опитувальник передбачав 70 стверджень, які відносяться до сфери фізичного розвитку людини і показник загальної самооцінки. Мета цієї методики – вивчення особливостей самооцінки юнаків та дівчат та порівняти отримані дані. Дослідження проводились на базі Луцького національного технічного університету, на факультету цифрових, освітніх та соціальних технологій із здобувачами вищої освіти. Проведені дослідження виявили неадекватність самооцінки фізичної підготовленості здобувачів вищої освіти, що свідчить про важливість теоретичного висвітлення і практичного впровадження на заняттях з фізичного виховання розділу педагогічного контролю і самоконтролю фізичної підготовленості, який має бути стимулом для самовдосконалення юнаків і дівчат в процесі рухової активності. uk
dc.description.abstract The purpose of the work is to study the correspondence of self-assessment of physical development according to indicators of physical fitness of students of higher education to determine the effectiveness of pedagogical control in the process of motor activity. To achieve the goal, the following research methods were used: data analysis of scientific and methodological literature, regulatory and legal documents, programs on physical culture, pedagogical testing of physical fitness, methods of mathematical statistics, test-questionnaire E.V. Bochenkova "Self-description of physical development". To study the individual profile of the physical "I" of the individual, we used the test-questionnaire of E. V. Bochenkova "Self-description of physical development". The questionnaire included 70 statements related to the field of physical development of a person and an indicator of general self-esteem. The purpose of this technique is to study the peculiarities of self-esteem of boys and girls and to compare the obtained data. Research was conducted on the basis of the Lutsk National Technical University, at the Faculty of Digital, Educational and Social Technologies with students of higher education. The conducted studies revealed the inadequacy of the self-assessment of physical fitness of higher education students, which indicates the importance of theoretical coverage and practical implementation in physical education classes of the section of pedagogical control and self-control of physical fitness, which should be an incentive for self-improvement of boys and girls in the process of physical activity. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject самооцінка uk
dc.subject фізичний розвиток uk
dc.subject фізична підготовленість uk
dc.subject здобувачі uk
dc.subject кореляційний аналіз uk
dc.subject self-esteem uk
dc.subject physical development uk
dc.subject physical fitness uk
dc.subject achievers uk
dc.subject correlational analysis uk
dc.title Відповідність самооцінки фізичного розвитку за показниками фізичної підготовленості здобувачів вищої освіти uk
dc.title.alternative Correspondence of self-assessment of physical development according to indicators of physical fitness of higher education acquires uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 796.01
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series15.2024.10(183).05


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу