Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Показники опорно-ресорних властивостей стопи школярів з сенсорною деривацією в процесі адаптивного фізичного виховання

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Афанасьєв, Сергій Миколайович
dc.contributor.author Бандура, Валерій Анатолійович
dc.contributor.author Децик, Тетяна Едуардівна
dc.contributor.author Дишель, Галина Олександрівна
dc.date.accessioned 2024-11-01T13:30:48Z
dc.date.available 2024-11-01T13:30:48Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Показники опорно-ресорних властивостей стопи школярів з сенсорною деривацією в процесі адаптивного фізичного виховання / С. М. Афанасьєв, В. А. Бандура, Т. Е. Децик, Г. О. Дишель // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 15 : Науково- педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наукових праць / За ред. О. В. Тимошенка. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024. – Вип. 10 (183). – С. 27-30. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/46538
dc.description.abstract На основі даних науково-методичної роботи визначено, що опорно-руховий апарат людини має багато функцій, вихідними з яких є забезпечення опори, захисту та рухів тіла. Стопа є джерелом прямоходіння органів людини. В умовах природних локомоцій, саме стопа виконує не тільки функцію опори, а й реалізує організацію взаємодію тіла людини з опорною поверхнею. Відомо, що процес розвитку опорно-рухового апарату школярів відбувається під впливом різних чинників, в тому числі і патогенних. Внаслідок чого опорно-руховий апарат піддається певним змінам, у тому числі й патологічним. Мета статті – проаналізувати морфологічні особливості школярів 7 років із сенсорною депривацією в процесі адаптивного фізичного виховання, як передумова розробки технології формування статодинамічної стійкості. У дослідженні було встановлено збільшення кількості школярів із сенсорною депривацією, в яких було констатовано порушення постави. Можливо відзначити превалювання сутулості у даного контингенту. У формуванні процесу опорно-ресорної функції стопи школярів відбувається складна динаміка формування їх нижніх кінцівок. uk
dc.description.abstract Based on the data of scientific and methodological work, it was determined that the musculoskeletal system of a person has many functions, the starting points of which are the provision of support, protection and body movements. The foot is the source of upright walking of human organs. In the conditions of natural locomotion, it is the foot that performs not only the function of support, but also organizes the interaction of the human body with the support surface. It is known that the process of development of the musculoskeletal system of schoolchildren occurs under the influence of various factors, including pathogenic ones. As a result, the musculoskeletal system undergoes certain changes, including pathological ones. The purpose of the article is to analyze the morphological features of 7-year-old schoolchildren with sensory deprivation in the process of adaptive physical education, as a prerequisite for the development of a technology for the formation of statodynamic stability. The study found an increase in the number of schoolchildren with sensory deprivation who were diagnosed with postural disorders. It is possible to note the prevalence of stooping in this contingent. In the formation of the support-spring function of the foot of schoolchildren, there is a complex dynamic of the formation of their lower limbs. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject школярі uk
dc.subject сенсорна депривація uk
dc.subject адаптивне фізичне виховання uk
dc.subject стабілометричні показники uk
dc.subject schoolchildren uk
dc.subject sensory deprivation uk
dc.subject adaptive physical education uk
dc.subject stabilometric indicators uk
dc.title Показники опорно-ресорних властивостей стопи школярів з сенсорною деривацією в процесі адаптивного фізичного виховання uk
dc.title.alternative Indicators of support-spring properties of the foot of schoolchildren with sensory deprivation in the process of adaptive physical education uk
dc.type Article uk
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series15.2024.10(183).04


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу