ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Корнелюк, В.О.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2014-02-22T10:41:04Z | |
dc.date.available | 2014-02-22T10:41:04Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | Корнелюк В.О. Роль синергетичної складової освіти студента педагогічного вузу / В.О. Корнелюк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія № 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. – Випуск 42 : збірник наукових праць / за заг. ред. проф. В.Д. Cиротюка. – К. : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2013. – C. 115-118 | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4651 | |
dc.description.abstract | Розглянуто синергетичний підхід до моделювання навчальних технологій у вищому навчальному закладі. Особлива увага приділяється процесу самоорганізації як необхідної умови подальшої самоосвіти. | ru_RU |
dc.description.abstract | The synergetic approach to the design of educational technologies in higher educational institution is analyzed. The main attention is paid to the process of self-arrangement as the necessary condition of following self-education. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | синергетичний підхід | ru_RU |
dc.subject | моделювання | ru_RU |
dc.subject | самоорганізація | ru_RU |
dc.subject | самоосвіта | ru_RU |
dc.subject | synergetic approach | ru_RU |
dc.subject | modelling | ru_RU |
dc.subject | self-arrangement | ru_RU |
dc.subject | self-education | ru_RU |
dc.subject.classification | 007.2:[378.6:37] | ru_RU |
dc.title | Роль синергетичної складової освіти студента педагогічного вузу | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |