ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Качан, Т.В.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2014-02-22T10:19:06Z | |
dc.date.available | 2014-02-22T10:19:06Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | Качан Т.В. Особливості викладання шкільного курсу математики у ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації / Т.В. Качан // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія № 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. – Випуск 42 : збірник наукових праць / за заг. ред. проф. В.Д. Cиротюка. – К. : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2013. – C. 101-104 | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4648 | |
dc.description.abstract | Вивчення шкільного курсу математики у ВНЗ І-ІІ рівня акредитації вимагає певного підходу щодо урахування специфіки майбутньої спеціальності. Разом з тим, проведення ДПА з математики вимагає вивчення відповідно до Державного стандарту. Формування математичної компетентності у студентів ВНЗ – одна з найважливіших умов вивчення математики. | ru_RU |
dc.description.abstract | The study of school mathematics in the I-II levels of accreditation requires a specific approach to accounting for the specifics of the future profession. At the same time, holding the GIA in mathematics requires a study accordingly the state standard. One of the most important conditions for learning mathematics is formation of mathematical competence among university students | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | державний стандарт | ru_RU |
dc.subject | шкільний курс математики | ru_RU |
dc.subject | напрям навчання | ru_RU |
dc.subject | математична компетентність | ru_RU |
dc.subject | State standard | ru_RU |
dc.subject | high-school mathematics | ru_RU |
dc.subject | the direction of the study | ru_RU |
dc.subject | mathematical competence | ru_RU |
dc.subject.classification | 377.352:5 | ru_RU |
dc.title | Особливості викладання шкільного курсу математики у ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |