Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Формувальне оцінювання як інноваційний підхід до оцінювання на уроках інформатики у закладах загальної середньої освіти

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Качабульська, Тетяна Василівна
dc.contributor.author Франчук, Наталія Петрівна
dc.date.accessioned 2024-10-24T13:56:07Z
dc.date.available 2024-10-24T13:56:07Z
dc.date.issued 2024-09-26
dc.identifier.citation Качабульська, Т. В. Формувальне оцінювання як інноваційний підхід до оцінювання на уроках інформатики у закладах загальної середньої освіти / Т. В. Качабульська, Н. П. Франчук // Комп’ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікації – 2024 : матеріали ІV Всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів та студентів, м. Одеса, 26-27 вересня 2024 р. – Одеса : Видавництво ОНТУ, 2024 р. – С. 64-68 uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/46465
dc.description.abstract Висвітлено переваги формувального оцінювання як інноваційного підходу до оцінювання на уроках інформатики у закладах середньої освіти. Проаналізовано праці вітчизняних та закордонних педагогів та вчених, передовий педагогічний досвід. Виділено методи, форми та методики формувального оцінювання на уроках інформатики, використання яких допоможе педагогам покращити якість освіти в сучасних умовах. uk
dc.description.abstract The advantages of formative assessment as an innovative approach to assessment in computer science classes in secondary education institutions are highlighted. The works of domestic and foreign teachers and scientists, advanced pedagogical experience, were analyzed. The methods, forms and methods of formative assessment in computer science lessons are highlighted, the use of which will help teachers to improve the quality of education in modern conditions. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Одеський національний технологічний університет uk
dc.subject формувальне оцінювання uk
dc.subject урок інформатики uk
dc.subject методи формувального оцінювання uk
dc.subject форми формувального оцінювання uk
dc.subject formative assessment uk
dc.subject informatics lesson uk
dc.subject formative assessment methods uk
dc.title Формувальне оцінювання як інноваційний підхід до оцінювання на уроках інформатики у закладах загальної середньої освіти uk
dc.title.alternative Formative assessment as an innovative approach to assessment in computer science classes in general secondary education institutions uk
dc.type Thesis uk
dc.identifier.udc 373.5.091.279.7:004


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics