ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Гашенко, І.О. | |
dc.contributor.author | Кутик, О.М. | |
dc.date.accessioned | 2014-02-19T22:00:22Z | |
dc.date.available | 2014-02-19T22:00:22Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | Гашенко І.О., Кутик О.М. Підвищення рівня педагогічної компетентності вчителя природничо-математичних дисциплін у системі безперервної освіти: андрагогічний підхід / І.О. Гашенко, О.М. Кутик // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія № 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. – Випуск 42 : збірник наукових праць / за заг. ред. проф. В.Д. Cиротюка. – К. : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2013. – C. 43-50 | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4637 | |
dc.description.abstract | Стаття присвячена проблемі підвищення рівня педагогічної компетентності вчителя в системі безперервної освіти через організацію навчання та самоосвіти педагога. Показано можливість застосування андрагогічного підходу. Визначені психолого-педагогічні особливості навчання дорослих. | ru_RU |
dc.description.abstract | This article is devoted to the problem of improving of the pedagogical competence of teachers in the system of continuing education through the organization of education and self-education. The possibility of application of the andragogical approach has been shown. A psychological and pedagogical feature of adult learning has been determined. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | рівень педагогічної компетентності | ru_RU |
dc.subject | протиріччя професійного становлення | ru_RU |
dc.subject | андрагогічний підхід | ru_RU |
dc.subject | освіта дорослих | ru_RU |
dc.subject | level of the teacher′s competence | ru_RU |
dc.subject | contradictions of professional development | ru_RU |
dc.subject | andragogical approach | ru_RU |
dc.subject | adult′s education | ru_RU |
dc.title | Підвищення рівня педагогічної компетентності вчителя природничо-математичних дисциплін у системі безперервної освіти: андрагогічний підхід | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |