ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Швець, Т. Е. | |
dc.date.accessioned | 2024-10-07T13:05:33Z | |
dc.date.available | 2024-10-07T13:05:33Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Швець, Т. Е. Стратегічний підхід у трансформуванні змісту інтегративної тьюторської моделі / Т. Е. Швець // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / М-во освіти і науки України, Укр. держ. ун-т імені Михайла Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2024. – Вип. 98. – С. 119-123. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/46292 | |
dc.description.abstract | У статті автором обґрунтовано концепт трансформацій в освіті, що обумовлені низкою факторів: реформами в освіті; бурхливим розвитком інформаційного суспільства; адаптацією до сучасних вимог становлення особистості, здатної до самореалізації; підвищенню освітніх стандартів; актуальністю набуття компетентностей; переосмисленням ролі вчителя та учня. Метою статті є аналіз стратегічного підходу, який використовується автором для доведення кількох стратегій в контексті трансформації інтегрованої тьюторської моделі. Автор стисло узагальнює доробки українських вчених щодо дефініції «трансформація», яку розглядає у контексті освітнього процесу. Методами дослідження є: вивчення, аналіз та узагальнення науково-педагогічних джерел з метою обґрунтування стратегічного підходу та його аспектів трансформування інтегративної тьюторської моделі. У статті визначені переваги стратегічного підходу, його відповідність сучасним вимогам щодо організації освітнього процесу, елементом якого є тьюторський процес. Автор доводить, що стратегічний підхід уможливлює управління тьюторським процесом, має відповідні етапи реалізації та складається з кількох стратегій. У статті доводиться, що застосування стратегічного підходу сприяє зменшенню негативних впливів на реалізацію тьюторської моделі, уможливлює урахування всіх факторів змін тьюторської моделі, керування нею та забезпечує динамічність трансформаційних змін. У статті визначені такі стратегії: аксіологічна, акмеологічна та стратегія цифровізації. Кожна стратегія обґрунтована, визначені необхідність та умови їх реалізації, а також наслідки ефективності тьюторського процесу. У висновках автором доводиться, що саме система стратегій уможливлює трансформацію інтегративної тьюторської моделі, що забезпечить її гнучкість, адаптивність, змінність відповідно до потреб окремої школи, а також потреб суспільства. | uk |
dc.description.abstract | The article substantiates the concept of transformations in education driven by several factors: educational reforms; rapid development of the information society; adaptation to modern requirements for the formation of a personality capable of self-realization; raising educational standards; the relevance of acquiring competencies; rethinking the roles of teachers and students. The aim of the article is to analyze the strategic approach used by the author to substantiate several strategies in the context of transforming the integrated tutoring model. The author succinctly summarizes the work of Ukrainian scientists regarding the definition of «transformation», which is considered in the context of the educational process. Research methods include studying, analyzing, and synthesizing scientific and pedagogical sources to substantiate the strategic approach and its aspects of transforming the integrative tutoring model. The article identifies the advantages of the strategic approach, its relevance to modern requirements for organizing the educational process, of which tutoring is a component. The author argues that the strategic approach enables the management of the tutoring process, has corresponding implementation stages, and consists of several strategies. The article argues that the application of the strategic approach contributes to reducing negative impacts on the implementation of the tutoring model, allows for consideration of all factors of changes in the tutoring model, management thereof, and ensures the dynamism of transformational changes. The article identifies the following strategies: axiological, acmeological, and digitalization strategy. Each strategy is justified, the necessity and conditions for their implementation are determined, as well as the consequences of the effectiveness of the tutoring process. In the conclusions, the author argues that it is the system of strategies that enables the transformation of the integrative tutoring model, ensuring its flexibility, adaptability, and variability according to the needs of individual schools and society. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | uk |
dc.subject | трансформація | uk |
dc.subject | тьюторська модель | uk |
dc.subject | стратегічний підхід | uk |
dc.subject | акмеологічна стратегія | uk |
dc.subject | аксіологічна стратегія | uk |
dc.subject | цифровізація | uk |
dc.subject | тьюторинг | uk |
dc.subject | інноваційність | uk |
dc.subject | тьюторський процес | uk |
dc.subject | transformation | uk |
dc.subject | tutoring model | uk |
dc.subject | strategic approach | uk |
dc.subject | acmeological strategy | uk |
dc.subject | axiological strategy | uk |
dc.subject | digitalization | uk |
dc.subject | tutoring | uk |
dc.subject | innovativeness | uk |
dc.subject | tutoring process | uk |
dc.title | Стратегічний підхід у трансформуванні змісту інтегративної тьюторської моделі | uk |
dc.title.alternative | Strategic approach to transforming the content of the integrative tutorial model | uk |
dc.type | Article | uk |
dc.identifier.udc | 37.091.398:001.895-044.922 | |
dc.identifier.doi | https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series5.2024.98.24 |