Інтерактивні технології навчання математичних дисциплін, серед яких курс математичний аналіз, студентів природничо-математичних та інформатичного напрямів навчання у закладах вищої освіти є досить ефективними на сучасному етапі. У статті розглянуті особливості їх застосування під час навчання студентів спеціальностей 014 Середня освіта (Інформатика) та 122 Комп’ютерні науки. Виділено ефективні типи інтерактивних технологій навчання, вказано складові системи інтерактивної технології, проведено аналіз ефективності відібраних типів інтерактивних технологій навчання змістового модуля «Диференціальне числення функцій багатьох змінних» курсу математичний аналіз. На конкретних прикладах та задачах розкрито ефективність використання наступних типів інтерактивних технологій навчання: діалогово-дискусійних, аналізу ситуацій, тренінгу, фасилітаційного навчання, використання інформаційно-комунікаційних технологій.
На прикладах розв’язування задач проілюстровано використання діалогово-дискусійної технології, технології аналізу ситуацій навчання під час засвоєння студентами математичних понять: «n-вимірний евклідів простір», «функція багатьох змінних», «границя функції багатьох змінних», «неперервність функції багатьох змінних», «внутрішня точка множини», «відкрита множина», «зв’язна множина», «область простору Rn «межова точка» та ін. Ефективність технології аналізу ситуацій розкрита на прикладі розв’язування задачі на знаходження області визначення функції двох змінних. Виділені типи задач змістового модуля при розв’язанні яких незамінною є технологія тренінгу. На прикладі доведення тотожності, що містить частинні похідні функції двох змінних, ілюструється використання технології фасилітаційного навчання. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчанні математичних дисциплін у закладі вищої освіти представлено як невід’ємна складова навчання.
Interactive technologies for teaching mathematical disciplines, including the mathematical analysis course, for students of natural-mathematical and informatics fields of study in institutions of higher education are quite effective at the current stage. The article examines the peculiarities of their application during the education of students of specialties 014 Secondary Education (Informatics) and 122 Computer Science. The article examines the peculiarities of their application during the education of students of specialties 014 Secondary Education (Informatics) and Effective types of interactive learning technologies are identified. The components of interactive technology systems are indicated. An analysis of the effectiveness of selected types of interactive learning technologies of the content module "Numerical differentiation of functions of several variables" of the mathematical analysis course is carried out. Using specific examples and tasks, the effectiveness of using the following types of interactive learning technologies is revealed: dialogue-discussion, situation analysis, training, facilitation training and use of information, and communication technologies. The use of dialogue-discussion teaching technology during students' assimilation of mathematical concepts is illustrated: "n-dimensional Euclidean space", "functions of several variables", "limit of a function of several variables", “continuity of a function of several variables”, “interior point of a set”, “open set”, "connected set", "region of space Rn , "point of accumulation" etc. The effectiveness of situation analysis technology is revealed in the example of solving the problem of finding the domain of definition of the function of two variables. Selected types of issues of the content module are irreplaceable during the education of students, the solution of which is the training technology. The example of proof of identity containing partial derivative functions of two variables illustrates the use of facilitation learning technology. Information and communication technologies in teaching mathematical disciplines in a higher education institution are presented as an integral component of education.