У статті проаналізовано загальні тенденції цифровізації освіти, що спонукає до удосконалення класичних освітніх методик. Актуальною сьогодні є потреба забезпечення освітнього процесу цікавим та доступним контентом на основі використання сучасних цифрових технологій. Встановлено необхідність модернізації підготовки майбутніх фахівців комп’ютерного профілю до застосування цифрових технологій. Метою статті є розкрити особливості визначення і реалізації організаційно-педагогічних умов підготовки майбутніх фахівців комп’ютерного профілю до застосування цифрових технологій. На основі аналізу літератури з проблеми дослідження, результатів експертного опитування та моніторингу процесу підготовки майбутніх фахівців комп’ютерного профілю визначено наступні організаційно-педагогічні умови: організація дослідницької діяльності майбутніх фахівців комп’ютерного профілю засобами вебтехнологій; вдосконалення освітніх компонентів із врахуванням тенденцій цифровізації; формування динамічного змісту підготовки майбутніх фахівців комп’ютерного профілю. Перша організаційно-педагогічна умова передбачає ефективне та раціональне використання в освітньому процесі ЦТ для організації дослідницької діяльності здобувачів освіти. Друга організаційно-педагогічна умова передбачає постійне оновлення комплексів дисциплін з використанням можливостей сучасних цифрових технологій. Третя організаційно-педагогічна умова передбачає зміни у змісті підготовки майбутніх фахівців шляхом введення в навчальні плани нових освітніх компонентів обов’язкового чи вибіркового характеру. Зазначено, що підготовка майбутніх фахівців комп’ютерного профілю буде ефективною з впровадженням визначених організаційно-педагогічних умов, як необхідних відповідно до цифровізації освіти в цілому.
The article analyses the general trends of digitization of education, which encourages the improvement of classical educational methods. The need to provide the educational process with interesting and accessible content based on the use of modern digital technologies is relevant today. The need to modernize the training of future computer specialists for the use of digital technologies has been established. The purpose of the article is to reveal the peculiarities of defining and implementing the organizational and pedagogical conditions for the training of future specialists in the computer field for the use of digital technologies. Based on the analysis of the literature on the research problem, the results of an expert survey and monitoring of the training process of future computer specialists, the following organizational and pedagogical conditions were deter-mined: organization of research activities of future computer specialists using web technologies; improvement of educational components taking into account digitalization trends; formation of the dynamic content of the training of future computer specialists. The first organizational and pedagogical condition provides for the effective and rational use of the educational process in the educational process for the organization of research activities of students. The second organizational-pedagogical condition involves the constant updating of discipline complexes using the possibilities of modern digital technologies. The third organizational and pedagogical condition involves changes in the content of the training of future specialists by introducing new educational components of a mandatory or selective nature into the curricula. It is noted that the training of future specialists in the computer profile will be effective with the implementation of defined organizational and pedagogical conditions, as necessary in accordance with the digitalization of education as a whole.