Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пилипенко, Я. Р.
dc.date.accessioned 2024-10-07T12:50:41Z
dc.date.available 2024-10-07T12:50:41Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Пилипенко, Я. Р. Мотивація майбутніх учителів до волонтерської діяльності / Я. Р. Пилипенко // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / М-во освіти і науки України, Укр. держ. ун-т імені Михайла Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2024. – Вип. 98. – С. 88-93. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/46286
dc.description.abstract У статті розглянуто питання мотивації майбутніх учителів до волонтерської діяльності. Зазначено, що волонтерство відіграє важливу роль у сучасному суспільстві, допомагаючи вирішувати соціальні, економічні та освітні проблеми. Підкреслено, що волонтерство розвиває ключові знання, уміння та навички для педагогічної діяльності: комунікативні, робота в команді, культурну компетентність, лідерські якості. Проаналізовано праці вітчизняних і зарубіжних дослідників щодо взаємозв'язку мотивації та волонтерства. Визначено, що мотивація є ключовим чинником залученості до волонтерської діяльності. Студентська молодь виявляє громадянську активність, соціальну відповідальність та зацікавленість у підтримці спільноти через волонтерство. Розглянуто вплив волонтерства на соціальну відповідальність, професійний розвиток і набуття навичок майбутніми учителями. Воно сприяє саморозвитку, задоволеності від допомоги іншим, розвитку комунікативних, лідерських та професійно важливих якостей педагога. Висвітлено роль середовища закладу освіти у стимулюванні й підтримці мотивації до волонтерства через створення сприятливих умов. Визначено внутрішні (особистісні) та зовнішні (середовище, організаційні) чинники впливу на мотивацію до здійснення волонтерської діяльності. Наголошено на необхідності розвитку культури волонтерства та свідомості майбутніх учителів щодо його можливостей. Участь майбутніх учителів у волонтерській діяльності сприяє покращенню їхньої мотивації через практичне застосування знань і вмінь. Зауважено, що волонтерство є інструментом для формування активної громадянської позиції, емпатії, толерантності, розуміння потреб інших людей. Майбутні учителі, займаючись волонтерською діяльністю, залишаються частиною громадянського суспільства, що сприяє розвитку демократичних цінностей. uk
dc.description.abstract The article deals with the issue of motivation of future teachers to volunteer. It is noted that volunteering plays an important role in modern society, helping to solve social, economic and educational problems. It is emphasised that volunteering develops key knowledge, skills and abilities for teaching: communication, teamwork, cultural competence, leadership skills. The works of domestic and foreign researchers on the relationship between motivation and volunteering are analysed. It has been determined that motivation is a key factor in engaging in volunteering. Student youth demonstrate civic engagement, social responsibility and interest in supporting the community through volunteering. The article considers the impact of volunteering on social responsibility, professional development and skills acquisition of future teachers. It contributes to self-development, satisfaction from helping others, development of communication, leadership and professionally important qualities of a teacher. The role of the educational institution environment in stimulating and maintaining motivation for volunteering through the creation of favourable conditions is highlighted. The internal (personal) and external (environment, organisational) factors of influence on the motivation to volunteer are identified. The necessity of developing a culture of volunteering and awareness of future teachers about its possibilities is emphasised. Participation of future teachers in volunteer activities helps to improve their motivation through the practical application of knowledge and skills. It is noted that volunteering is a tool for the formation of an active civic position, empathy, tolerance, understanding of the needs of other people. Future teachers, through volunteering, remain part of civil society, which contributes to the development of democratic values. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» uk
dc.subject мотивація uk
dc.subject волонтерська діяльність uk
dc.subject майбутні учителі uk
dc.subject професійний розвиток uk
dc.subject особистісне зростання uk
dc.subject соціальна відповідальність uk
dc.subject motivation uk
dc.subject volunteering uk
dc.subject future teachers uk
dc.subject professional development uk
dc.subject personal growth uk
dc.subject social responsibility uk
dc.title Мотивація майбутніх учителів до волонтерської діяльності uk
dc.title.alternative Motivation of future teachers to volunteer uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 378-057.87:[316.628:364-322]
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series5.2024.98.18


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу