У статті розкрито необхідність трансформації сучасної освіти відповідно до потреб сьогодення. Здійснено огляд особливостей методики навчання майбутніх вчителів інформатики. Обґрунтовано необхідність вдосконалення методик навчання відповідно до принципів індивідуалізації та фундаменталізації. Дослідження ефективності створення та використання навчальних відео-курсів у навчанні майбутніх вчителів інформатики в рамках відкритої освіти є невід’ємною складовою. Пріоритетним напрямком модернізації сучасної освіти є індивідуалізація навчання, його наближення до сутності кожного здобувача освіти, конкретних здібностей, тому використання відео курсів у навчанні майбутніх вчителів інформатики є максимально ефективним і зручним враховуючи зміст, методи, темп навчання спираючись на індивідуальні особливості учнів та рівень їхнього розвитку. Базою відкритої освіти є відеокурси, в той же час науково-практичний інтерес до них пов’язаний з освітніми можливостями, на кшталт поглибленням демократизації, гнучкістю організації освітнього процесу, індивідуалізація освітнього процесу, поглиблення і розширення джерельно-інформаційної бази навчально-дослідницьких проєктів. Створення спеціальних відеокурсів для студентів є створення спеціального продукту для ефективного засвоєння інформації, шляхом зорової фіксації на важливих деталях і моментах, адже в інформатиці важливим моментом є уважність до деталей, логіка, запам’ятовування важливих дрібних аспектів, в той же час відео курс з акцентом на зорове сприйняття дає таку можливість у повному обсязі. Визначено переваги використання відео-курсів майбутніми вчителями інформатики, що у свою чергу зумовлює пряму необхідність переходити у площину відео курсів. Викладено основні рекомендації щодо створення якісних відео курсів та відео уроків, що може бути навігатором для майбутніх вчителів інформатики крізь призму методики вивчення профільної дисципліни.
The article reveals the need to transform modern education in accordance with today's needs. An overview of the specifics of the teaching methodology of future computer science teachers was carried out. The study of the effectiveness of the creation and use of educational video courses in the training of future informatics teachers within the framework of open education is an integral component. The priority direction of the modernization of modern education is the individualization of education, its approach to the essence of each education seeker, specific abilities, therefore the use of video courses in the education of future computer science teachers is as effective and convenient as possible, taking into account the content, methods, pace of learning based on the individual characteristics of students and the level of their development. The creation of special video courses for students is the creation of a special product for effective assimilation of information by visual fixation on important details and moments, because in informatics an important point is attention to details, logic, memorization of important small aspects, at the same time, a video course with an emphasis on visual perception gives such an opportunity in full. The advantages of using video courses by future informatics teachers have been determined, which in turn determines the direct need to move into the field of video courses. Basic recommendations for creating high-quality video courses and video lessons are laid out, which can be a navigator for future computer science teachers through the prism of the methodology of studying a specialized discipline.