У статті розглядаються питання, пов’язані з контентом феноменів поколінь зумерів і альфа та їхніх перспектив функціонування у дорослому віці. Ключові акценти зроблені на змістові та якості знань, які їм необхідні для комфортного функціонування у соціальних просторах своїх країн та за їхніми межами. Такими визначені знання, динаміка яких буде відповідати динаміці соціальних змін впродовж тривалості життя цих поколінь. При цьому підкреслюється, що «поколінний» підхід є одним із ключових у визначенні траєкторії і динаміки суспільного розвитку. Здобуття і нарощення знань здійснюються у межах формальної, неформальної та інформальної освіти, конкретно у межах педагогічних систем та глобальних педагогічних концепцій: «педагогіка на основі активів»; «педагогіка справедливості»; «педагогіка власного капіталу»; «критична педагогіка»; можливо, деякою мірою «педагогіка сприйняття».
Окрім цього, у статті вказано, що освіта у цьому контексті є узагальненою теоретико-практичною системою, педагогіка конкретизує шляхи і форми передачі певної інформації, яка формує конгломерат знань. Педагогіка виконує важливе методологічно-технологічне завдання трансляції інформації, переважно через організацію освітнього процесу. Важливим компонентом у формуванні системи знань виявляються трансформальні знання і навички, які значною мірою здобуваються поза інституалізованими закладами освіти (університетами, коледжами, школою).
Важливою умовою набуття адекватних знань є формування наукової бази для теоретичних обґрунтувань і їхнього практичного втілення. Адекватним у цьому сенсі видається дослідницький Режим-3. Проаналізовано стан досліджень в обраній проблематиці, розглянуто погляди вітчизняних і зарубіжних науковців на особливості суспільного та індивідуального розвитку особистості, а також окреслено перспективи вивчення і вирішення зазначеної проблеми.
The article examines the issues related to the content of the phenomena of the Zoomer and Alpha generations and their prospects for functioning in adulthood. Key emphasis is placed on the content and quality of knowledge that they need for comfortable functioning in the social spaces of their countries and beyond. Such knowledge is defined, the dynamics of which will correspond to the dynamics of social changes during the lifetime of these generations. At the same time, it is emphasized that the "generational" approach is one of the key factors in determining the trajectory and dynamics of social development.
Acquiring and increasing knowledge is carried out within the framework of formal, informal and informal education, specifically within the framework of pedagogical systems and global pedagogical concepts: "asset-based pedagogy"; "pedagogy of justice"; "equity pedagogy"; "critical pedagogy"; perhaps to some extent "perceptual pedagogy".
In addition, the article states that education in this context is a generalized theoretical-practical system, pedagogy specifies ways and forms of transmission of certain information that forms a conglomerate of knowledge. Pedagogy performs an important methodological and technological task of transmitting information, mainly through the organization of the educational process. An important component in the formation of the knowledge system is transformative knowledge and skills, which are largely acquired outside of institutionalized educational institutions (universities, colleges, schools). An important condition for acquiring adequate knowledge is the formation of a scientific base for theoretical justifications and their practical implementation. Research Mode-3 appears to be adequate in this sense. The state of research in the selected issue is analyzed, the views of domestic and foreign scientists on the peculiarities of social and individual personality development are considered, and the prospects for studying and solving the specified problem are outlined.