Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Теоретично-методична підготовка майбутніх фахівців фізичної культури та спорту

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Паришкура, Ю. В.
dc.contributor.author Донець, І. О.
dc.contributor.author Яценко, О. В.
dc.contributor.author Газаєв, В. Н.
dc.contributor.author Зеніна, І. В.
dc.date.accessioned 2024-10-02T07:57:09Z
dc.date.available 2024-10-02T07:57:09Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Теоретично-методична підготовка майбутніх фахівців фізичної культури та спорту / Ю. В. Паришкура, І. О. Донець, О. В. Яценко, В. Н. Газаєв, І. В. Зеніна // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 15 : Науково- педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наукових праць / За ред. О. В. Тимошенка. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024. – Вип. 9 (182). – С. 181-185. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/46233
dc.description.abstract Сьогодні активно розвивається фітнес, різних напрямків, зокрема персональне та функціональне тренування. Важливою умовою у підготовці майбутніх фахівців фізичної культури та спорту є формування теоретично-методичної підготовленості у процесі здобуття освіти з подальшою реалізацією під час навчання фітнесу. Теоретично-методична підготовленість формується під час здобуття освіти рахунком слухання лекцій, практичної діяльності та самостійної підготовки, зокрема написання конспектів, підготовки до самостійного проведення частини уроку/заняття або всього заняття. Для опанування отриманого матеріалу під час лекцій слід описати окрім етапів навчання вправ, підвідних і спеціальних засобів для покращення засвоєння матеріалу, а і теоретична складова, що є початком інформування тих, кого навчаємо або тренуємо. У роботі представлено навчання на прикладі вправи «Підтягування», що є однією з найрозповсюдженіших вправ. Підтягування є базовою силовою вправою, що слугує також контрольною. Під час її навчання слід почати навчання з вивчення м’язів, що беруть участь у її виконанні у класичному варіанті вправи та в її різновидах у залежності від хвату рук. Також слід розібратись у послідовності навчання, яке слід почати зі словесного та наочного методів: пояснення та показу, надалі переходити до практичного методу, починаючи з допоміжних вправ. Мета роботи. Узагальнити та систематизувати данні прикладом опису теоретично-методичної інформації при навчанні однієї вправи, у процесі самопідготовки майбутніх фахівців фізичної культури та спорту. Мета роботи. Узагальнити та систематизувати данні прикладом опису теоретично-методичної інформації при навчанні однієї вправи, у процесі самопідготовки майбутніх фахівців фізичної культури та спорту. Завдання дослідження. Вивчення літературних джерел і їх аналіз, синтез, узагальнення, систематизація, опис. Методологія дослідження передбачало використання основ спортивного тренування, анатомії та фізіології, аналіз та синтез, актуалізація, опис. Наукова новизна полягає у здійснені актуалізації важливих сторін самопідготовки майбутніх фахівців фізичної культури та спорту, що доречно для формування теоретично-методичної підготовленості. Матеріали та методи. У процесі збору та систематизації інформації проводились бесіди з фітнес-тренерами м.Чернігова та м.Київа (n=32). Висновки. У процесі узагальнення та систематизації інформації при навчанні вправ наведено на прикладі навчання вправам данні теоретично-методичної самопідготовки, що є актуальні для майбутніх фахівців фізичної культури та спорту. uk
dc.description.abstract Today, fitness is actively developing in various directions, including personal and functional training. An important condition in the training of future physical culture and sports specialists is the formation of theoretical and methodological preparation in the process of obtaining an education with further implementation during fitness training. Theoretical and methodological preparation is formed during education by listening to lectures, practical activities and independent preparation, in particular, writing notes, preparing for independent conduct of a part of the lesson/class or the entire class. In order to master the material received during the lectures, in addition to the stages of learning exercises, guided and special means for improving the assimilation of the material, as well as the theoretical component, which is the beginning of informing those who are taught or trained, should be described. The work presents training on the example of the «Pull-up» exercise, which is one of the most common exercises. Pull-ups are a basic strength exercise that also serves as a control. During its training, you should start studying the muscles involved in its performance in the classic version of the exercise and in its variations depending on the grip of the hands. It is also necessary to understand the sequence of teaching, which should begin with verbal and visual methods: explanation and demonstration, then move to a practical method, starting with auxiliary exercises. The purpose of the work. Summarize and systematize the data as an example of the description of theoretical and methodological information when teaching one exercise, in the process of self-training of future specialists in physical culture and sports. Research task. Study of literary sources and their analysis, synthesis, generalization, systematization, description. The research methodology involved the use of the basics of sports training, anatomy and physiology, analysis and synthesis, actualization, description. The scientific novelty consists in actualization of important aspects of self-training of future specialists in physical culture and sports, which is appropriate for the formation of theoretical and methodological preparedness. Materials and methods. In the process of collecting information and systematizing information, conversations were held with fitness trainers of Chernihiv and Kyiv (n=32). Conclusions. In the educational process, students should train not only physically, but also theoretically and methodically, in particular, with the gathering, generalization, systematization and description of the material. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject навчання фітнесу uk
dc.subject майбутні фахівці фізичної культури та спорту uk
dc.subject фізичні вправи uk
dc.subject функціональний тренінг uk
dc.subject персональне тренування uk
dc.subject fitness training uk
dc.subject future physical culture and sports specialists uk
dc.subject physical exercises uk
dc.subject functional training uk
dc.title Теоретично-методична підготовка майбутніх фахівців фізичної культури та спорту uk
dc.title.alternative Theoretical and methodological training of future specialists in physical education and sports uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 378.016:796.035: [37.091.12:796-051
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series15.2024.9(182).32


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу