Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Підвищення мотивації до освітнього процесу здобувачів технічних спеціальностей засобами діджиталізації

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Лупійко, Людмила
dc.contributor.author Харченко, Інна
dc.date.accessioned 2024-09-10T10:23:03Z
dc.date.available 2024-09-10T10:23:03Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Лупійко, Л. Підвищення мотивації до освітнього процесу здобувачів технічних спеціальностей засобами діджиталізації / Л. Лупійко, І. Харченко // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 12 : Психологічні науки : зб. наук. праць / за наук. редакцією І. С. Булах. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024. – Вип. 24 (69). – С. 5-12. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/46117
dc.description.abstract У статті наведені засоби діджиталізації, які є невід’ємною частиною викладання технічних дисциплін у закладах вищої освіти. Окреслено переваги цифрової інтеграції освітнього процесу. Також розглянуто спектр засобів діджиталізації, які здобувачі технічних спеціальностей використовують для успішної активізації освітньої діяльності. В основі статті лежить визначення впливу мотивації засобами діджиталізації на успішність навчання здобувачів технічних спеціальностей. Результати дослідження базуються на відповідях здобувачів технічної освіти, які пройшли онлайн-опитування щодо впливу мотивації засобами діджиталізації на їх навчальну успішність. Здобувачам технічних спеціальностей було запропоновано низку засобів діджиталізації, які, на їх думку, позитивно впливають на здобуття ними професійних знань, умінь та навичок. Опрацювання результатів анкетування студентів технічних спеціальностей дозволило відзначити, що цифрові технології, які використовуються для успішної реалізації освітнього процесу, зосереджуються на діапазоні від найбільш використовуваних, зокрема електронної пошти, до найменш використовуваних, зокрема платформи Google Docs. Крім того, у статті показано градацію засобів діджиталізації, що успішно використовуються для активізації освітньої діяльності здобувачів технічних спеціальностей. Виокремлено позитивні аспекти використання засобів діджиталізації у контексті їх впливу на мотивацію студентів технічних спеціальностей до навчання. Дані онлайн-опитування також показали, що використання цифрових технологій в освіті позитивно впливає на базові цифрові навички здобувачів технічних спеціальностей. Зроблено висновок про те, що результати цього дослідження можуть закласти основу для проведення майбутніх додаткових аналізів щодо впливу засобів діджиталізації на активізацію освітньої діяльності студентів технічних спеціальностей з погляду визначення їх позиції щодо конкретизації окремих цифрових технологій, які для них є визначальними у здобутті ґрунтовних професійних знань, вмінь та навичок. uk
dc.description.abstract The article presents digitalization tools that are an integral part of teaching technical disciplines in higher education institutions. The advantages of digital integration of the educational process are outlined. This article also considers the range of digitalization tools that technical students use to successfully intensify their educational activities. The article is based on determining the impact of motivation by means of digitalization on the success of training technical specialties. The results of the study are based on the responses of technical education students who completed an online survey on the impact of motivation through digitalization on their academic performance. Students of technical specialties were offered a number of digitization tools that, in their opinion, have a positive effect on their acquisition of professional knowledge, skills and abilities. The analysis of the survey results with the students of technical specialties allowed us to note that the digital technologies used for the successful implementation of the educational process focus on the range from the most used, such as e-mail, to the least used, in particular the Google Docs platform. In addition, the article presents a gradation of digitalization tools that are successfully used to enhance the educational activities of students of technical specialties. The positive aspects of the use of digitalization tools in the context of their impact on the motivation of students of technical specialties are highlighted. The online survey data also showed that the use of digital technologies in education has a positive impact on the basic digital skills of technical students. It is concluded that the results of this study can provide a basis for future additional analyzes of the impact of digitalization tools on the intensification of educational activities of students of technical specialties in terms of determining their position on the specification of certain digital technologies that are crucial for them in acquiring thorough professional knowledge, skills and abilities. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject діджиталізація uk
dc.subject цифрові технології uk
dc.subject освітній процес uk
dc.subject заклад вищої освіти uk
dc.subject учасник освітнього процесу uk
dc.subject мотивація uk
dc.subject digitalization uk
dc.subject digital technologies uk
dc.subject educational process uk
dc.subject higher education institution uk
dc.subject participant of the educational process uk
dc.subject motivation uk
dc.title Підвищення мотивації до освітнього процесу здобувачів технічних спеціальностей засобами діджиталізації uk
dc.title.alternative Increasing motivation for educational process of students of technical specialties by digitalization means uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 378.4.16
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series12.2024.24(69).01


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics